Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Fra 5 på ettermiddagen og frem til jeg legger meg er jeg bare så sinnsykt kvalm.....og sulten hele tiden.Spiser og spiser men blir aldri mett og sultfølelsen melder seg med en gang..Hva er det der for noe?? Flere som har det sånn??
meg & to små vampyrer Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er hvertfall mer kvalm og kaster nå opp jeg da. Det har jeg ikke gjort før. I dag kasta jeg opp da jeg gikk tur, fy jeg følte meg ekkel:( Ganske uggen her jeg ligger nå. Burde lese til eksamen, men klarer ikke.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Æsj, nå kom middagen opp:( Dette er ikke gøy.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Middagen min har også kommet i retur noen ganger,er bare helt forferdelig :(Kan ikke dette snar gi seg...Har så lyst på en normal hverdag og energien tilbake. Idag er mannen ute med gutta så jeg har måttet gjøre lekse,dusje,mate og legge begge ungene.Er jo helt skutt nå...,blir så grinete og sur:(:( OG SLITEN!! Sorry all klaging...men akkurat nå trenger jeg få det ut!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er verre, jeg sovner under barnetv når jeg er alene med en liten unge. Han har begynt å si "mamma sover" hele tida:(
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 hehe...jeg har også en toåring og har sovnet flere ganger på sofaen mens hun leker rundt.Heldigvis sover jeg ikke så tungt :)Og satser på storebror følger litt med når ikke moren klarer holde øya oppe Lurer veldig på hvordan dette svangerskapet blir,virker liksom så annerledes...
meg & to små vampyrer Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Jeg sovna under drømmehagen og da er han hypnotisert, men han vekker meg jo uansett da. kommer og koser meg og sånn:)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Ja,heldigvis finner de ikke på så mye tull.utrolig hva mine to klarer å koke sammen hvis de er alene en stund så ikke alltid like gøy å våkne opp.Her en dag hadde 2 åringen tegnet veggen i stua og ganga med penn og 7 åringen satt med fotoapparatet og tok bilder av det...og av meg som lå på soffen og sov ...Hadde bare lyst til å grine.. Så her kommer jeg best ut av det i våken tilstand:)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Ånei! Heldigvis er min mest snill når jeg sover, han river rundt noen puter og sånn, men ikke noen store greier. foreløpig:(
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Er utrolig hvor mye mer de finner på når de er to.. Her er det sånn at de finner på all slags hærk når de er hjemme med bare meg.:D Merker tålmodigheten er litt liten for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå