Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man sitter en stund og så reiser seg opp og får skikkelig vondt nedi magen og ikke klarer å stå rett, er det kynnere? Har hatt det endel nå og lurer på hva det er. Er i uke 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke kynnere såvidt jeg vet. Men har det samme jeg også. Kynnere starter øverst og presser sammen magen på en måte. Strammer skikkelig liksom. Også gir det seg, men de skal ikke være vonde slik som du beskriver. Min teori er at det er leddbånd som blir strekt litt fort, nesten som senestrekk.. For det kan minne om skikkelige menssmerter?? Jeg leser da som at dette skjer når du reiser deg brått??

Skrevet

Det kommer egentlig i det hele tatt når jeg reiser meg hvis jeg har sittet en god stund. Trenger ikke å reise meg brått for at det skal komme. Blir ikke sånn hvis jeg ligger. Vet ikke hva jeg kan sammenligne smertene med men det kjennes ut som noe strekker seg. Det er utrolig vondt..Må bare stå rolig og bøye meg fremover når de kommer.

Skrevet

"Må bare stå rolig og bøye meg fremover når de kommer.", d kunne hørest ut som kynner ivertfall, men kan jo også ver noe i bekkene ditt, eg får vondt i bekkene når eg reiser meg opp av og til, vertfall viss eg har sittet/ligget en stund

:)

Skrevet

det kan være at du da merker kynnere ja. jeg klarer ikke å stå oppreist om jeg får dem når jeg sitter og reiser meg opp. det er ikke alltid jeg merker dem, men når jeg beveger meg så merker jeg det..og det er mange ganger jeg har reist meg og skal gå, men alt stopper jo opp for jeg kommer ikke lenger...hehe

så det høres ut som kynnere du merker.

Skrevet

jeg har det akkurat nå. men det pga mye aktivitet i går.. men det er vel det samme som du beskriver her... men det er bekkenløsning med meg da...

Skrevet

Satser på at det er kynnere eller at noe driver å strekker seg jeg. Så lenge det ikke er bekkenløsning er alt greit.. hehe

Skrevet

Jeg har det likens, og har spurt jordmor. Hun sier at det er dårlige bekkenmuskler som forårsaker krampe i magemusklene. Det er bare en ting å gjøre; KNIP i vei, jenter! ;-)

Skrevet

Det du beskriver høres ut for meg som press i bekkenet. Babyen ligger tydeligvis godt nedi bekkenet, og når du reiser deg, kjenner du at h*n ligger der og trykker. Det er vondt. Kynnerne har for meg vært som å ha på seg et sjal rundt magen og noen strammer godt til. Men strammingen er bare i magen liksom. Så er magen hard som en basketball og gjerne knallrund akkurat når det står på.

Skrevet

hmm. hos "bekkenløste kvinnfolk" så er ikke magen så mye hardere enn vanlig.. :) hvertfall ikke med meg.. men kan hende jeg er raar;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...