vatrikla Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei, Unnskyld at jeg spør så direkte, men er det noen av dere som i stedet for å bli hard i magen blir lett løs i magen. Jeg er i uke 8+3, og magen min har blitt så rar. Plutselig sånn uten videre blir jeg skikkelig løs i magen! Det bekymrer meg fordi i stedet for å gå opp i vekt, har jeg gått ned i vekt. Ellers har jeg ikke kvalme. Hvis alt går bra, så blir dette vårt 3. barn :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 jeg har også vært endel løs magen i det siste( 7+6)...husker det var helt motsatt med nr. 1, ja... er også veldig plaget av luft og mye syre, så det er kanskje derfor...
auro Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jepp, men har fått dilla på appelsin og appelsinjuice, så det er kanskje ikke så rart.
**Baby**number**two** Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jepp, både förste graviditet og denne. Begynte i uke 6
vatrikla Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Hei, takk for svarene. Etter å ha skrevet innlegget her i går, leste jeg på nettet at det ikke er uvanlig å bli plaget av løs mage i begynnelsen av svangerskapet. Det er litt rart at man ikke leser noe om blant symptomene i bøker om svangerskap ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå