Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg er i 1. pp naa, har ei paa snart 18 mnd fra foer. Har et spoersmaal ang el-tester. Jeg hadde positiv el test 10. jan. Saa hadde jeg saa mange igjen i pakken og nysgjerrigheten tok overhaand, saa jeg testet litt igjen selv om det staar paa pakken at det ikke er noedvendig aa teste igjen. Men i hvertfall; test-streken ble mye svakere etterpaa, for saa aa bli sterkere i gaar, da var teststreken omtrent like sterk som kontroll-streken. Og saa i dag igjen er den mye svakere igjen... Any ideas hvorfor? Jeg lurte paa om jeg kanskje ikke hadde hatt eggloesning likevel da den 10., men om jeg hadde eggloesning naa saa burde den vel ha vaert sterkere enn kontroll-streken??? Saann gaar det naar men ikke gjoer som det staar paa pakken.... Haaper noen har noen kloke svar, paa forhaand takk!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Det skal ikke mer til enn at du har drukket noe før du tar testen, for at den blir svakere. Om du har testet for tidlig etter du har drukket, kan det være det ! Man skal helst ikke ha drukket noe de 4 siste timene før man tar EL test...
You can call me Dårris Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Ikke meningen å kuppe tråden din her, men hva mener du med drukket? (alkohol eller hvasomhelst?)
Lillevenn33 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Dette skjedde med meg en gang, testet positivt på EL-test og så negativt, og så positivt igjen 8 dager senere (testet ikke i mellomtiden). Jeg var kvalm, derfor testet jeg. Testet igjen 13 dager etter EL, negatuv. Jeg fikk mensen 14 dager etter. Jeg hadde nok en veldig tidlig graviditet. EL-tester tester positive ved graviditet.
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar alle tre! Jeg har tatt til vettet og ikke kjoept flere tester enda, har IKM 25. januar saa naa SKAL jeg holde meg og ikke teste med verken el eller graviditetstester til da. Lykke til til oss alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå