Gå til innhold

Økonimi og ekteskap


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg vet jeg høres veldig uromantisk ut her, men jeg bare lurer på hvordan det er med skattegreier da du inngår ekteskap.

Jeg har vært samboer en stund, har et barn fra før og vi har hørt at det er veldig "økonimisk"riktig å gifte seg... vet noen det? greit å vite hva som skjer på den fronten også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er økonomisk riktig sånn rent skattemessig kommer an på flere ting..

 

Har dere felles barn i tillegg til det du har fra før?

Har dere begge inntekt?

Har en av dere formue over skattefribeløpet, men den andre ikke har det?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...