Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 1) De spilte den nettopp på rockeskolen (?) på tv2 sebra. Rock. Han synger "thats what I say, that's what I say and I just said it" eller noe. 2)denne sangen har jeg ikke hørt på lenge, men det er en fyr som synger angie eller angel... Høres ut som en blanding mellom grateful dead og guns & roses (hehe) hvis jeg husker rett.. Han synger aaangie (evt angel) aaaangieeeee (evt angel) og så noe greier. (Hehe, den der var litt vanskelig ja) Noen ideer?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja, tusen takk kinemor=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, men det høres jo faktisk ut som en blanding mellom grateful dead og guns n' roses da...=)
Mom2Two Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk greier å svare på her inne!!! Hehe:-D Hvilken sang er dette da: La di da dii diiiii daaaaa Laaaa laaa laaa di daaaaaaaaaa? :-p
lille je Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Den heter "Angie". Den Rolling Stones sangen:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, jeg tenker bare på den aerobicsangen fra 90-tallet jeg... den der "ladadadidadaaadadaaa.... ladadadidadadadaaaaa. ladadadidada - ladadadidada - ladidadadadada! oooh, yeah'i, wanne be my lover..."
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 cherrycoke : ja, det stemmer =) tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå