Gå til innhold

Hva heter disse 2 sangene?


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

1) De spilte den nettopp på rockeskolen (?) på tv2 sebra. Rock. Han synger "thats what I say, that's what I say and I just said it" eller noe.

 

2)denne sangen har jeg ikke hørt på lenge, men det er en fyr som synger angie eller angel...

Høres ut som en blanding mellom grateful dead og guns & roses (hehe) hvis jeg husker rett..

Han synger

aaangie (evt angel)

aaaangieeeee (evt angel)

og så noe greier.

(Hehe, den der var litt vanskelig ja)

 

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2) Rolling Stone med "Angel" ?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ja, tusen takk kinemor=)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, men det høres jo faktisk ut som en blanding mellom grateful dead og guns n' roses da...=)

Skrevet

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hva folk greier å svare på her inne!!!

 

Hehe:-D

 

Hvilken sang er dette da:

 

La di da dii diiiii daaaaa

Laaaa laaa laaa di daaaaaaaaaa?

 

:-p

Skrevet

Den heter "Angie". Den Rolling Stones sangen:)

Skrevet

1) Turboneger med Fuck the world?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, jeg tenker bare på den aerobicsangen fra 90-tallet jeg... den der "ladadadidadaaadadaaa.... ladadadidadadadaaaaa. ladadadidada - ladadadidada - ladidadadadada! oooh, yeah'i, wanne be my lover..."

 

 

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

cherrycoke : ja, det stemmer =) tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...