Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Mitt andre rundstykke i dag med syltetøy og masse banan oppå. Mmmmmm..... :-) Nevnte jeg at jeg overhode ikke liker banan forresten? Fikk til og med litt frysninger når jeg delte den opp av den klissete konsistensen, men bare _må_ ha det likevel. Pussige greier, hehe...Synes det smaker fantastisk akkurat nå. Hadde det sammemed pærer for noen uker siden. Liker ikke pærer egentlig, men spiste flere for dagen. Har flere her opplevd å få dilla på ting dere egentlig ikke liker?
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jepp;) Fikk dilla på gaffelbiter- ansjos! Og kunne ikke spise det engang! Slikka på bitene innimellom. ÆSJ!
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Æsj ja, hehe... Er utrolig rart at det er slik. Jeg har også helt mistet lysen på mye mat som jeg egentlig elsker.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Har fått dilla på rødbeter (hadde et farlig sammenstøt med et motvillig rødbetglass her for en stund siden) og hermetiske pærer med sjokoladesaus på. Ikke noe jeg pleier å spise akkurat.
suseduse Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 jeg fikk dilla på kremkaker når jeg gikk gravid med viktor.. og jeg hverken tåler eller liker krem! så de gangene fristelsen blei for stor, blei jeg dårlig.. det var en kjip kick å ha! i begynnelsen hadde jeg dilla på appelsiner og pærer, likte egentlig ikke pærer da, syntes de hadde sand konsistens, men nå liker jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå