Vona Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg ble tipset her om å kjøpe Mary Kay eyliner. Ser de kan bestilles på nettet, men er det noen som vet hvor mye de koster? Har mest lyst til å køpe direkte hos en hudpleier, men jeg finner ikke helt ut hvor de holder til... (får bare opp noen navn i en by nær meg, men det står ikke noen adresser)
Vona Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 (joda, det staves eyeliner, men hjelp så vanskelig det skulle være)
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Tenkte å sende deg PM men det får jeg ikke gjort.... antakelig har du full innboks.... jeg jobber litt med dette og tenkte jeg kanskje kunne hjelpe deg.... send meg en PM du så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan:D
tåke Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Hei hei, eg er Mary Kay konsulent, ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe, eller har lyst å prøve noe. Ha en fin dag Mvh Malin
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Kjøp den på touchofpinkcosmetics.com MYYYE billigere der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå