Gå til innhold

Dere med bekkenplager, hvilken uke startet det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker og har begynt å merke det veldig.. slet med det sist også, men ikke så tidlig tror jeg.. Uff, dette kan bli et langt svangerskap er jeg redd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen var det en av grunnene til at jeg ble seriøst bekymret for at jeg kunne være gravid, merket det allerede bitte litt bare 8-9 dager etter eggløsning! Eri uke 11 nå og har ikke egentlig vondt, men merker at det småverker litt innimellom. Hadde ikke så mye første gang, men de to imidten merket jeg noe tidlig, men ble ikke skikkelig ille før rundt uke 25-28, etter det slet jeg skikkelig, spesielt sist gang.

Skrevet

uff, det er så slitsomt, spesielt nåe man har små fra før av som trenger deg.. Får nok ringe fysioterapauten.. og se hvor lenge jeg holder ut på jobben før jeg må kaste inn håndkle..

Skrevet

Rundt uke 9. Sykemeldt fra uke 10 pga svært fysisk krevende jobb som ville gjort b.l. myyye verre.

Skrevet

jeg fikk store smerter i ryggen og bekkenet i uke 13. da hadde vært 1 mnd sykemeldt pga kvalme og gikk tilbake 100 prosent på jobb. Jeg jobber i en dagligvarebutik med MYE tråkking på knallhardt gulv.

Nå er jeg 28+1 uker på vei og fortsatt sykemeldt. Gikk på 50% ca en mnd etter jeg fikk smertene første gang, men det funket ikke for meg...

Skrevet

Hos meg komme det veldig fort i uke 13-14... Gikk 20 % sykmeldt (har 70 % stilling) fra før pga kvalme og oppkast, så fortsatte der... Klarte meg til over nyttår, men måtte kaste inn håndkleet forrige uke... Det ble for etrasig å ha såppas vondt! Jobber i barneutstyrsbutikk og der blir det mye bøying, tråkking og litt løft kommer jeg ikke unna... Håper jo å bli bedre så jeg kanskje kan jobbe med aktiv sykmelding...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...