Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Det å bli holdt fast, bindt, dratt i håret, tatt hardt i, klasket til, ikke ha muligheten til å gjøre noe, bind foran øynene, bli rivd rundt, ikke vite hva som skjer, hard sex.... Er dette normalt. Virkelig pirrende og fantaserer om dette.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Det er vel ikke unormalt å ha ulike fantasier. Men for meg personlig høres det absurd ut. Jeg ble voldtatt som 16-åring og ble utsatt for deler av det du beskriver. Men alle har rett til å ha sine fantasier, og ingen kan kritisere deg for det.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Tror dette er ganske vanlig, jm type sexleketøy som er å få kjøpt (håndjern, øyebind, pisk osv), men at drømmen ikke er en reel voldtekt, men mer en slags kontrollert ukontrollert situasjon om du skjønner? En skikkelig voldtekt er noe ganske annet enn en rå sexlek tross alt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 kan jeg få rette på deg???? Du drømmer om å bli tatt? Ikke å bli voldtatt av en mann du ikke orker å ha intill deg??? Ikke om å bli mørbanket til du ikke kan stå lenger.... ikke om å bli mishandlet og hatt sex med uten å kjenne trygghet...?? Ja bli tatt av en (som man orker å ha intill seg og å ha inni seg.... selv om han er ukjent i drømmen) gjerne tatt med makt...(men slik at du kan komme deg unna om du virkelig ikke orker dette) Det er normalt om jeg tolker deg rett....Men kan jo ta feil... da er det ikke fullt så normalt.. Lukke øynene dine....se for deg en hannsperson du hater...orker ikke å sitte/være i samme rom engang.... da tror jeg drømmen ikke slår ut på han....men om det hadde vært en kjent/ukjent mann som tar deg, binder deg.....osv....som du tåler tanken på ...det er noen annet...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Voldtektsfantasier handler ikke om det å ønske å bli voldtatt i virkeligheten, bare så du vet det du over. Jeg har også slike fantasier (akkurat slik du beskriver). Har satt dem ut i live med eksen. Jeg tenner maks på dette. Heldigvis tente han maks på dette også.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Og PS: Når vi levde ut disse fantasiene, er det helt avgjørende at man har avtalt et felles "stoppord". Hvis du tar i bruk dette ordet, så må han straks stoppe med det han gjør uansett hva han driver med. Tror også man må stole 100% på den man skal gjøre dette med, hvis ikke kan det rakst eskalere til noe du ikke ønsker. Gjort på riktig måte, er det vanvittig deilig.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 da er vi jo enige da... Jeg er der over som du kalte meg... Det var det jeg skulle fram til....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 drømmer du eller fantaserer du om det?? dette fant jeg ang å drømme om voldtekt!! Dette er en advarselsdrøm uansett hvordan du opplevde det. En voldtekt i en drøm er oftest ”bare” en måte å si at noen utnytter deg på. Men for sikkerhets skyld bør du være forsiktig med hvor du går og hvem du omgås. Husk at dette kun var en advarselsdrøm, og hvis du er forsiktig nok vil du unngå å oppleve en voldtekt i virkeligheten. Har du derimot opplevd en voldtekt og drømmer om den så er det din måte å bearbeide opplevelsen på.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Jepp, da er vi nok enige:-) It goes without saying at man ikke fantaserer om å bli voldtatt av noen man ikke ønsker å ta i. Det er trautmatiserende, ødeleggende og sykt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Jeg tror den definisjonen din er gjort ut fra drømmer når man sover. Hi fantaserer om å bli tatt, altså en slags dagdrømming. Jeg har det som deg, hi, og elsker at mannen min tar meg hardt. Det sies at "alle kvinner ønsker å bli voldtatt", noe som kan være støtende for mange (det er sagt av menn). Likevel er det noe i det. Selv VET jeg at selv om jeg fantaserer om det, ønsker jeg ikke at det skal skje. Noensinne! Så ha fantasiene dine, du, du er ikke unormal.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Det du beskriver er langt i fra voldtekt... hærregud! Stygg uttalelse på overskiften her!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 Hva skal jeg skrive da, syntes det er en god beskrivelse på min fantasi jeg. Hi
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #13 Skrevet 14. januar 2009 Det du drømmer om er normalt, men det er ikke voldtekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå