Gå til innhold

Hva likte/liker DU minst med eksen din??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte: god i senga

Likte ikke: Arrogant, selvgod, utro, psyko...;-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vel, at han mishandla meg var ikke akkurat noe positiv egenskap.

Mannen jeg har nå er heldigvis strake motsetningen til eksen min, og glad er jeg for det :-)

Skrevet

At han alltid måtte ha på seg sokker under sex. Alltid. Måtte til og med gå og ta de på om vi hadde dusjet før vi starta.

Skrevet

Likte: Ja si det du..

Likte ikke: At han puttet tissen sin inn i alle jentene han møtte da han var drita full fra hver fredag ettermiddag til mandag morgen.

Lurer på hvorfor jeg dro jeg?????

Skrevet

HA ha ha h a Kapabel.... Snakk om turn off da....

Skrevet

Likte: Verdens beste i gode perioder

Likte ikke: Verdens verste i dårlige perioder (de var det aller fleste av)

Skrevet

Jeg ble inspirert av noen på anonymsiden, derav innlegget;)

Likte minst: ost på pekken!! Utro, psykopat!

Mannen min er så motsatt av eksen som det går ann;)

Så jeg har hatt en av hver sort!

Skrevet

Likte særdeles dårlig at han slo!

Ellers at han var stor egoist, utro osv..

Skrevet

Glemte jeg å si at han suuuuuuuugde i senga?? .. patetisk fyr!

Skrevet

Kan ikke akkurat si at det hele ble noe bedre da han bare fant de skitne, sure sokkene fra uken i forveien. Men fra spøk til revolver, han var en sabla god elsker, det skal han ha! :-D

Skrevet

Les pm jeg nettopp sendte deg så skjønner du.... nå blir jeg snart gal av han der:( Selger han billig jeg, eller gir han faktisk bort helt GRATIS!!!!! Eller forrresten, unner ingen noe så vondt...som å være nær han..

Skrevet

Likte minst at han løy hele tida:(

Skrevet

Egentlig alt.

Minst? hmmm at han tror han har blitt verdens deiligste

Begynte få nykker når vi var sammen

Gjest Siklerotte
Skrevet

At han har så lav sosial intelligens at det er skummelt.

Skrevet

Likte mest: his mind games

Likte minst: his mind games

Skrevet

Likte dårlig at han var kontrollerende og hele tiden måtte kritisere utseendet mitt. Jeg var tynn som ei fjøl, og allikevel mente han jeg måtte trene mer og spise mindre.

Kommer ikke på noe som jeg likte....

Skrevet

He he, jeg har heldigvis ingen ekser, hadde kun korte affærer før jeg traff mannen min. Men han har selvfølgelig en eks som vi må drasse på...

Det jeg liker med henne: Med hennes tilstedeværelse blir min mann stadig minnet på hvor ille han hadde det med henne og hvor fantastisk godt han har det med meg! Han er dessuten fast bestemt på å aldri gjøre de samme feilene igjen, så vi jobber med forholdet vårt hele tiden.

Det jeg ikke liker med henne: Hun er en dårlig mor, dum som en brød men tror hun vet alt, ustabil og generelt en pain in the ass...

Skrevet

Endel morsomt å lese, men jaggu endel trist også. Så mange som er blitt mishandlet!!

Skrevet
Likte mest : at han var en super elsker og utrolig sjarmerende Likte minst : at han følte behov for å fordele godene på flere damer enn meg...
Skrevet

Likte mest: Grei til tider :P

Likte minst: gjorde aldri noe hjemme, hjalp aldri til med jenta mi, og gjorde ting mot meg som jeg ikke kommer til å tilgi.

Skrevet

Kom på en ting nå som jeg haaaaaaata.

Super forfengelig. Sykt at jeg hadde glemt det.

Han brukte 2 timer på badet hver morgen. Og hadde han kvise eller lignende tok han egenmelding fra jobb evt sykemelding.

Huff sliten av tanken gitt.

Skrevet

jeg vet ikke. mine manglende følelser? og hans harryhet?... hehe

Skrevet

jo nå kom jeg på det! han bruker penger HELE tiden og sitter og titter på reklamen som dukker opp i postkassa og sier "det må vil ha" på vær eneste ting.

jeg fikk magesår!

Skrevet

Likte mest: Han var utrolig omtenksom og like romantisk i alle årene vi var sammen.

Likte minst: At han var litt for glad i andre damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...