Gå til innhold

Flere som er sulten hele tiden??


First-timer :)

Anbefalte innlegg

Hei og gratulerer til alle!! Fant ut for 5 dager siden at jeg er gravid. I følge diverse kalkulatorer er jeg 6 uker på vei og har termin ca 10 september. Kjempe spennende, men er også veldig nervøs. Mange ting som suser rundt i hodet nå :) Har ikke merket noen særlige symptomer, annen enn at jeg føler meg sulten omtrent hele tiden. Veldig frustrerende, for kan spise mat og etter en halvtime er jg like sulten igjen.. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har det akkurat som deg.Jeg kan spise omtrent alt jeg kommer over.Hadde det også sånn med førstefødte.Samboern kunne få store øyne når han så de mengdene jeg kunne ha i meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til oss alle ja.

Den sulten kommer jo så raskt også. Kan tenke i det ene minuttet at nå er jeg faktisk ok mett, men så går det et minutt så er jeg helt utsultet. Skulle nesten tro man hadde sånn orm i magen.. uff.

heldigvis er det en søt orm da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa.....sulten støtt...:)

spiser, spiser og spiser. og jeg også kan bli sulten bare en halvtime etter forige måltid :)

 

 

er 6+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så veldig sulten "enda" men blir "uggen" hvis jeg ikke spiser jevnt og ofte + starter m å spise om morgenen før alt annet.......

 

Plutselig så brekker jeg meg også må jeg kaste inn et eller annet hi hi

Skal nok se jeg ruller rundt her hjemme før uke 20 hvis det fortsetter sånn.......(ler)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fyttikatta!! Godt det ikke bar er meg, er konstant sulten jeg, men burde passe på litt snart.. Er fysen hele tiden. Etter å ha spist en god posjon middag, kan jeg spise litt rester en halvtime senere.... Er ikke såå bra det heller, må ta meg litt sammen;)

Men bortsett fra det er formen tipp topp. Trøttheten er over og formen er super:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat spist 4 knekkebrød, men er fortsatt sulten. Nå orker jeg ikke smøre nye:P Tror jeg skal fylle kjøleskapet med frukt siden jeg småspiser så mye for tiden. Noen andre som ikke klarer sjokolade mer??? Jeg blir dårlig bare ved tanken nå, men før jeg ble gravid var jeg sjokoholiker!!!:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten hele tiden, og orker bare usunn mat. Det er så rart, for jeg er egentlig helsemat fanatiker. Før jeg ble gravid spiste jeg aldri godteri, mat med sukker, mye stivelse, brød, poteter, ris, rødt kjøtt osv... nå brekker jeg meg ved tanken på noe sunt. Det eneste jeg får i meg er hamburgere, pizza, og sjokolade hehe, helt merkelig. Men begrenser sjokoladen til 1 dag i uken, og hamburgeren lager jeg selv hjemme, ute brød, med salat til. Så prøver mitt beste å ikke ta helt av. Jeg får i meg frukt, men blir sulten med en gang etterpå... rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konstant sulten og trøtt hele tiden... sukk... dagene går megasakte, ar lyst å sove hele tiden.. men når kvelden kommer får jeg ikke sove!! J dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, joda sulten støtt her også, merkelig ting det der, skjønnte ikke helt hvorfor jeg aldri følte meg mett.... helt til jeg tok en test som ennte i et blått kryss:-) Hurra. Nå har jeg vært sulten i 5 dager men vet heldigvis hvorfor....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...