Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Var du på VK på lørdag? =)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hmmm... *tenke etter* Jeg skulle faktisk, men endte opp i sentrum i stedet. Så du dobbeltgjengeren min? =) Du har faktisk en dobbeltgjenger på benner'en her ute, med mindre du har en deltidsjobb jeg ikke vet om? Hehe
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg var 100% sikker på at det var deg. Kanskje det var fredagen da? Helt lik deg, kjørte en mørkeblå bil tror jeg, og med en unge i baksetet... forovervendt, hehe...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Har jeg en dobbeltgjenger? stilig=) hehe, tror ikke det er meg, kanskje min far har en dame på hver øy? =P
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Var nok ikke meg, bilen min er mørkerød og vinduene er sotet, så ungene synes ikke, hehe. Ok, den ene sitter faktisk forovervendt, men så er hun 6 år da...:-p Får da være måte på hysteri! Så jeg har også en dobbeltgjenger? Så hun skummel ut? Fikk gavekort på VK til jul, så jeg har faktisk planer om å dra ut der ganske snart. Hehe, man vet aldri hvor disse fedrene har vært, vet du! :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå