jordbær mathilda Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Vi bor på et lite tettsted med en liten skole.Er bare en klasse i hvert trinn.Av idretter er det stort sett bare håndball og fotball som er på stedet her. Det er ikke altid lett og stille lag,og selfølgelig blir det vannskelig med rene gutte/jente lag. Begge jentene her spiller fotball,og det er bare to jenter i klassen som spiller fotball.Dette har fungert veldig bra,laget til hun eldste er helt avhengi av at disse to jentene spiller da de er så få i kullet hennes. Mellomste sitt lag er det derimot flere spillere også fra et annet tettsted i nærheten. Hun blir 10 år i år og har spilt på dette laget siden 1.klasse og trives veldig godt. Fordi at de har vært så mange spillere har de i tur og orden måtte stå over en kamp,slik at alle skulle få spilletid på kampene. I år har derimot trenerene sagt at det beste var om de(jentene altså) ble med et annet jentelag på et annet sted,og hvis de ble i laget kunne de ikke regne med like mye spilletid som gutta!!!!! Mellomste jenta mi har selfølgelig lyst å spille på det laget hun har sine klassekamerater og det er tross alt der hun har tilknytning til....;( Fy fa#¤¤,er det mulig å komme med et sånt utspill...dette er jo rein diskriminering!!!!!!!! Måtte bare få ut litt gruff!
It's all about me Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Tydelig at den treneren har glemt at de bare er 10 og at hovedtingen da er å ha det gøy....
jordbær mathilda Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Helt tydelig!! Kanskje jeg skal be han forklare dette ovenfor datteren min!-du skjønner at du er jente du,så du kan dessverre ikke spille sammen med gutta noe mer.....
Hufsla Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 det hadde jeg også blitt! Hadde nok sagt ifra. Men det er vel ikke betsandig lett å få trenere heller, men denne høres jo ganske avleggs ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå