Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Må ha en rotfylling, men er ikke så skrekkelig glad i tannlegen..
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Nei, ikke så lenge du får bedøvelse. Om du er redd for smerten av sprøyten, kan tannlegen smøre en bedøvende krem på tannkjøttet før stikket. :-) God bedring, da!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 om tannrota er død kjenner du ikke annet enn en fryktelig stank....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Bedøvelsen er jeg ikke redd for, så det er bare å stikke! Er livredd borring, det er desidert verst med tannlegen!!!! Pluss at han sa at en rotfylling tok 2-3 timer. DA ble jeg skjelven kan man si:S Men tannlegen min sa at det ikke gjorde vondt med bedøvelse, og han lovte at det ikke var så mye borring på en rotfylling. Vet ikke helt om jeg tror på han, for han vet jeg har litt angst og gjør alt for å "lure" meg opp i stolen og ikke skremme meg til å avbestille timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå