Gå til innhold

Er rotfylling vondt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en rotfylling, men er ikke så skrekkelig glad i tannlegen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke så lenge du får bedøvelse. Om du er redd for smerten av sprøyten, kan tannlegen smøre en bedøvende krem på tannkjøttet før stikket. :-)

 

God bedring, da!

Skrevet

om tannrota er død kjenner du ikke annet enn en fryktelig stank....

Skrevet

Nei. Ingen ting å grue seg til! :)

Skrevet

Bedøvelsen er jeg ikke redd for, så det er bare å stikke! Er livredd borring, det er desidert verst med tannlegen!!!! Pluss at han sa at en rotfylling tok 2-3 timer.

DA ble jeg skjelven kan man si:S

Men tannlegen min sa at det ikke gjorde vondt med bedøvelse, og han lovte at det ikke var så mye borring på en rotfylling.

Vet ikke helt om jeg tror på han, for han vet jeg har litt angst og gjør alt for å "lure" meg opp i stolen og ikke skremme meg til å avbestille timen.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...