Zeke Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 blei magen deres store med en gang, er bare 4 uker men er liksom litt oppblåst hadde litt mage fra før men ikke så mye trur jeg. sist hadde jeg 6 mnd mage når jeg var gravid i 3 mnd minmor var slik også men under navlen står liksom litt ut.
Smia Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Synes egentlig ikke at mage kom så mye tidligere, men den kom fort når den først kom. I løpet av 14 dager gikk den fra "kanskje litt gravid og ikke vanskelig å skjule" til "oj, skikkelig struttemage"
Zeke Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 ok, planen min er å skjule det så lenge som mulig på jobb iallfal. er ringevikar i bhg så er avhenging av pengene
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Ja, magen kom fortere for hver gang. Med nr 1 kom den ikke før rundt uke 18, men da kom den fort, med nr 2 begynte buksene fort å bli stramme, men det holdt omtrent til uke 9-10 før det ble ille. Med tredje måtte jeg gi tapt med å få knappen igjen uten at det var vondt rundt uke 7-8 og denne gangen alt i uke 5! Nå er jeg i uke 11 med nr 4 og har seriøse problemer med å skjule magen, jeg er omtrent like stor nå som da jeg var rundt uke 20-22 med førstemann. Magen er jo ikke sånn stram og fin da siden det ikke er livmoren som spenner den ut, men den er ikke så verst fast og den er veldig synlig selv om den er større av andre grunner (altså luft, slappere magemuskler osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå