Gå til innhold

Flere som legges på magen for natta? Roer de seg fort da eller???


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Jenta mi har sovet hele natta på magen fra hun var under 2 mnd p.g.a. at hun nektet å roe seg på ryggen. Men hun har ofte i perioder vært helt mark i senga før hun har sovnet. Var vanskelig i jula da vi var bortreist, men var bra i litt over en uke etter vi kom hjem igjen.

Men nå er hun HELT på vranga...!

Siste duppen sover hun til mellom 15.30-16.15, og hun legges for kvelden mellom 18.30-19. Hun virker verken overtrøtt eller lysvåken, men når hun legges i senga blir hun liggende lenge å bale og gnu seg nedi senga og tygger og kaster vekk smokken og sutrer til hun skriker... På det verste tar dette 1 times tid...

 

Fler som er sånn eller???

Hun blir 8 mnd den 19.januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Gutten min blir også 8 mnd den 19 januar :-) Han var også for en tid tilbake veldig urolig når han skulle legges for kvelden, men så kjøpte jeg en sånn pose han sover i. Etter det har vi ikke hatt noe problemer med innsovingen. Veldig deilig :-) Jeg kjøpte denne posen på barnas hus, prisen var 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor legger seg på magen selv når hun skal sove. Vrir og snor seg en stund. For en stund siden var hun veldig vanskelig å roe. Da la jeg en t-sjorte jeg hadde brukt dagen før i senga hennes. Da roet hun seg ned nesten med en gang.

Ellers så pleier jeg å synge for henne på kvelden.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...