♥♥♥ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Nå blir jeg snart rar... sitter og regner på når total permisjonstid løper ut, og kommer frem til 3 forskjellige datoer. blir ikke enig med meg selv hvem som er riktig. jeg går ut i permisjon 020309 og vi skal ha 80% utbetalt- dvs 54 uker. noen kloke hoder som kan fortelle meg sluttdato for total permisjon- altså inkludert fedrekvote???
vips-77 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Det er bare å telle 54 uker framover, plusse på det du skal ha i ferie, altså det blir 57 uker fra permstart hvis du tar 3 uker selvfølgelig. Så må du trekke fra 6 uker til pappaen så finner du ut når du skal jobbe igjen hvis pappaen skal ha bare 6 uker... 54 uker fram i tid er 15 mars 2010, du må da jobbe fra 1 feb, hvis man ser helt bort i fra ferie... Det er det jeg kommer fram til
♥♥♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja, kom frem til at permslutt var 140310 jeg og, men også at permslutt var både en og to uker senere... så levde i håpet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå