Gå til innhold

Oj, jeg er gravid igjen !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen her en dag som spurte om jeg kanskje var gravid, siden jeg var så trøtt om dagene. Neida, bare mørketida, smilte jeg. Men noen hadde rett. Jeg hadde en g.test liggende, å den ble jaggu meg positiv. Jippi burde jeg vell si. Men jeg vet ikke helt...?

Har ei 9 mnd gammel frøken fra før av. Er det dårlig gjort av meg ovenfor henne?? Jeg liksom føler jeg burde vie HENNE all tid og oppmerksomhet. At hun er for liten til å bli storesøster nå. At jeg aldri i verden kommer til å klare to små, jeg har jo hendene fulle nå allerede, med den røveren jeg har.

Å vil jeg klare det? Kroppen min er jo såvidt kommen seg etter forgje svangerskap og fødsel. Å nå er det påan igjen?! ojojoj...

Noen i samme situasjon? Noen med synspukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er også gravid å har en liten på 9 mnd fra før. Ser for det meste bare positivt på det jeg. Skjønner at det kan bli mye å henge fingrene i. Har en jente på 6 fra før også. Men gleder meg veldig til dette! =)

Skrevet

ja, det blir slitsomt, og ja det blir mye å gjøre!

men tenk så moro for de to som alltid vil ha hverandre å leke med da!

det blir litt hva man gjør det til. stå på, det går nok fint skal du se!

Skrevet

Min lillegutt var 2år når han ble storebror å ikke noe problem i det hele tatt, sjalusien kom ikke før lillebror var 2år....hihi... men det er så kos at det. Bare gled deg du!! nå skal mine "små" gutter bli storebrødre begge to å dette har de mast om lenge.

Skrevet

.. Og ikke mindre enn 9 uker på vei. Ojoj..

Skrevet

jeg får vel henge meg på jeg også! positiv test i dag! har en liten gutt på 6 mnd.. så da blir de tette.. vet ikke helt hvordan jeg skal ta dette jeg! griner og gråter om hverandre:)

Skrevet

fikk positiv test torsdagen.. vet ikje i det hele tatt hvor langt eg er på vei, gjetter rundt 5 uker. har en liten en på 8 mnd. og skal begynne igjen i jobb om tre uker.. dette blir artig å fortelle sjefen.. gruer og gledermeg om en annen.. har jo egentlig akkurat komt inn i rutiner og ting føles normalt etter førstemann kom til verden. så blir alt snudd opp ned igjen.. jaja.. dette går helt sikkert fint som alt annet, også er jo vi fortere ferdig med bleieungene=)

Skrevet

Jeg er 9+3 og har en gutt som er 6 1/2 mnd, her var det planlagt og vi gleder oss masse. Selvsagt er det dager jeg er kjempesliten, kvalm og veldig trøtt og da kommer jo tankene om hvordan i all verden jeg skal klare to. Men alle andre klarer det jo så hvorfor skulle ikke vi få det til:-) Jeg ser sååå mange fordeler med å ha de tett, tenk hvor mye glede de får av hverandre, de vil være på likt stadie med hva de liker og syntes er morro. De vil alltid ha noen å leke å krangle med:-) Jeg skal ha barnehageplass til storebror noen korte dager i uken sånn at han får sosialisert seg litt! Tror det kommer til å være godt for oss alle. Du må ikke ha dårlig samvittighet ovenfor jenta di, det kommer til å gå kjempefint! Tenk hvor heldig hun er som får en søster eller bror som er så nærme i alder!

Skrevet

synes absolutt ikke at du skal ha dårlig samvittighet ovenfor jenta di! jeg har en på 2 og ei på 6 mnd, og fant ut idag at vi skal ha en til. er vel ca 7 uker på vei. gleder meg kjempemasse! var planlagt at vi ville ha alle våre tett, men trodde ikke vi skulle få det til å klaffe så fort. brukte laaang tid på å få han største. men så kommer de når de vil da vettu;) er kjempeglad vi får de så tette, da vil de jo alltid ha lekekamerater:)

men anbefaler sjal på det sterkeste! brukte det mye til jenta. gjemte henne der de første mnd. godt for henne og for meg, også hadde jeg alltid hendene fri til 2 åringen. også ble ikke overgangen så stor i forhold til å bli sjalu og sånn. men jenta di vil jo være enda yngre, og vil ikke vite om annet omtrent. hun vil fort glemme at hun har hatt dere for seg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...