*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke enda om det blir jente eller gutt, men har en følelse av at vi får en jente til. Synes Alma er fint. Hva synes dere?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Alma er NYDELIG!! Kjenner ei lita tulle som heter det, og hun er verdens skjønneste! Lykke til med navnevalg!
Jenny-penny Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Alma er ett flott, stødig og godt navn.
AO3 Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes det er kjempefint, men det er det mange andre som synes, også... Alma er ganske poppis for tiden, tror jeg, bare vær forberedt på det. Men det er jo ikke noe problem hvis det er det riktige navnet for dere.
EbbaLille c Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Alma er et utrolig fint navn!! Hadde det dukket opp en tulle her i gården ville hun fått navnet Alma Sofie etter oldemor:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes Alma er et nyyydelig navn, kanskje jeg er inhabil siden jeg fikk ei lita tulle for 2 uker siden som har fått det navnet ) Hihi Vi hadde navnet klart før jeg ble gravid, og jeg må si det irriterer meg litt at Hotel Cæsar nå har tatt i bruk navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå