Gå til innhold

Hva synes dere om Alma?


*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke enda om det blir jente eller gutt, men har en følelse av at vi får en jente til.

 

Synes Alma er fint. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alma er NYDELIG!! :) Kjenner ei lita tulle som heter det, og hun er verdens skjønneste! :)

 

Lykke til med navnevalg! :)

Skrevet

Alma er ett flott, stødig og godt navn.

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, men det er det mange andre som synes, også... Alma er ganske poppis for tiden, tror jeg, bare vær forberedt på det. Men det er jo ikke noe problem hvis det er det riktige navnet for dere. :)

Skrevet

Alma er et utrolig fint navn!! Hadde det dukket opp en tulle her i gården ville hun fått navnet Alma Sofie etter oldemor:)

Skrevet

Jeg synes Alma er et nyyydelig navn, kanskje jeg er inhabil siden jeg fikk ei lita tulle for 2 uker siden som har fått det navnet :o)

Hihi

 

Vi hadde navnet klart før jeg ble gravid, og jeg må si det irriterer meg litt at Hotel Cæsar nå har tatt i bruk navnet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...