Zitro Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 1; hjelper det med smertestilende ala vanlig paracet? Har så sinnsykt vondt og det presser så jævelig på.... 2; fått beskjed om å ta 2 dråper medisin om gangen? Åssen pokker kan jeg se hvor mange dråper jeg gir meg selv inni øret??? Aner jo ikke om det blir 2 eller 25 jeg liksom????
Mom2Two Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Mange leger mener dispril har best effekt på ørebetennelse. Kan du ikke få noen til å hjelpe deg med dråpene.
Snupi27 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 jøss. fikk du medisin av legen? både jeg og dattera mi fikk ikke det. vi fikk beskjed om at det gikk over av seg selv. vi skulle bruke nesespray og paracet og ligge med hodet høyt
Zitro Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Fikk medisin ja, noe kortison greier med antibiotika. Har ingen til å hjelpe meg, da må jeg isåfall stå opp når mannen min drar på jobb kl 04.00 og det vil jeg helst slippe når jeg ikke må....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg brukte finhakket hvitløk i gasbind i ørene som liten, var veldig plaget med ørebetennelse. Det trakk ut hverken og hadde god virkning på meg.
Stratos med 3 barn Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Men nå må du Sorry! Men måtte si det...
Zitro Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 He, he... nei, jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅ ikke... kan gjøre det selv, men da aner jeg ikke hvor mange dråper jeg tar :-) Jeg skal selv opp kl 05.30 så jeg vil helst få ligge til da liksom :-)
Kate77 Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Ta ibux, funker mye bedre mot smerter ved ørebetennelse enn paracet. Når det gjelder dråpene vil jeg tro du kjenner det når de kommer inn i øret. Er vel en pipette du har fått og da kommer det bare en og en dråpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå