Gå til innhold

To streker på testen! Hjertet mitt hopper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikkje å motså fristelsen lenger, og har nettopp tatt en grav-test (en billig stavtest), sjølv om ikm ikkje er før om eit par dagar. Og så kom det opp to strekar!! Først kontrollstreken, og et par sekund seinare dukka teststreken opp. Først litt svak, deretter sterkare, og det vart en klar og tydelig strek etter 30-40 sek. Betyr dette altså at eg sannsynligvis er gravid?? Eg tør ikkje tru det! Kan eg virkelig stole på testen? ÅÅÅ!! Er superspent!

Har absolutt ingen symptom på graviditet, og trudde Tante Rød hadde satt seg på bussen hitover, men jammen var testen positiv!! Er det mulig?? Bør vel kanskje ta en ny test i morra??

Klem fra ei forventningsfull jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt litt brunlig utflod i dag, og var derfor sikker på at TR var på veg.. Men er det vanlig med brunlig utflod om ein er gravid..?

Skrevet

Hei!!

Tror kanskje du er gravid så forsiktig gratulerer fra meg. Men ta en test imorgen slik at du er helt sikker:)

Har lest om mange som har litt brunlig utflod. Jeg opplevde det ikke selv så kan desverre ikke svare mer enn det!

Lykke til da og håper du er gravid med en kjempe fin bebis:)

Skrevet

Leste det du skrev en gang til og jeg tror virkelig du er gravid. Er litt i søvne her. Du fikk jo to streker etter bare noen sekunder så du er nok kjeeempe gravid!!!:) fantastisk=)

Skrevet

Å, eg håper virkelig det! Viste nettopp testresultatet til min kjære mann, og han vart superglad! Dette er stas! Men eg tar det litt med ei klype salt enda - viss eg får samme resultat i morra, så velger eg å tru at eg er gravid:) Hurra!!!

Skrevet

Så koselig. Jeg tror også at du er gravid. Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Tok en test i dag også, og den var like positiv som i går;) Hurra! Så da stoler eg på testen og hopper over til 1.trimester. Hadde virkelig trudd dette skulle ta lenger tid! Nå håper eg berre at spiren vil sitte godt fast i magen min:) Det har vært veldig nyttig å vere her på bli gravid!!

Krysser armer og bein for alle jenter som vil bli gravide. LYKKE TIL!!

Skrevet

Heeei!

Nu hopper jeg av glede her, gratulerer... ;)) Har ikke fått mensen enda jeg heller, sku hatt den 10januar.. MEN 4januar fikk jeg brunlig utflod, hadde litt utflod hver dag, om mårran var det noe rosa flekker på papiret.. Har bestilt tester på nettet idag, dem kommer om 2 dager.. =) Gleeeder meeeeg! =)

Tru om jeg hopper med deg til 1trim? ;) Kattid hadde du ikm?? Enn termin?

God natt! =)

Skrevet

Gratulere så masse med spiren!!:) Lykke til på ferden fra meg:)

Skrevet

Svar meg da! :)) Lenger oppe.. Har hatt en rar magefølelse idag, og blir veldig fort sliten på jobb.. Korsryggern verker når jeg løfter , selvom det ikke er tunge løft.. Løfter ganske mye på jobben..

God helg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...