Mille** Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hadde egentlig tenkt å legge meg tidlig i kveld, men regner med at når klokka passerer 20.30 så er jeg overtrøtt (som vanlig) og dermed blir det nok litt tv-titting. Bruker å se på en serie på tv2, brothers and sisters tror jeg den heter.
blond Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Det er fort gjort å sløve foran tv- eller dataskjermen når man er trøtt, men ikke kan legge seg. Da surrer timene i vei uten at en merker det. Lettere å få lagt seg om man putter nesen i en bok har jeg oppdaget.
1prinsesse+1i magen Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Ikke enig med deg der blond. Her er det enklere å sette seg med et program på tv, det varer jo toppen en time og så kan en true seg til å gå i senga. Men hvis jeg derimot begynner å lese på kvelden, så smekker jeg boka sammen 4 timer etterpå, så stiv og støl at en i hvertfall ikke får sove + at klokka er aalt for mye
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Ja sitter her og venter på Ugly Betty skal begynne. Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå