Gå til innhold

For liten plass eller for mange ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fremdeles babyting i hus og det skal ut om ikke lenge. Det kommer til å frigjøre mye plass, så deilig det skal bli med litt romsligere skap! Det er mange ting jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med og jeg ser ikke for meg at vi får færre ting med årene. Det er et lite problem som antakelig blir større ettersom årene går.

Hvor har dere kontorsaker? Vi har en masse permer, pc, printer, papirer her og der som jeg ikke vet hvor vi skal gjøre av.

Det er ikke så lett å finne gode løsninger som er plassvennlige og praktiske. Noen som vet om en bok med løsninger for den som har dårlig med plass?

Noe må vi gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontorsakene er på kontoret. Kontoret er to skuffer i en kommode som vi har på soverommet. Kaos!

Vi vet hva vi må gjøre, vi må få oss større plass! ;o)

Skrevet

Ønsker oss større plass vi også, men det er noen år inn i framtiden, forhåpentlig ikke mer enn et par år, men jeg trives her også og holder igjen behovet for større plass. Er litt ambivalent kjenner jeg.

Skrevet

Er ikke så flink med rot jeg heller, men har lært meg noen smarte ting, Bokhyller til permer ol, gjerne høyt, over pc bordet, i en bortjemt krok el.l.

Hm, printern vår står på skrivebordet i gangen(brukes forøvrig ikke til skriving), men det går nok ann å finne en mer praktisk løsning til den også, burde kanskje lagd en hylle over pc bordet i gangen som alt slikt kunne vært oppå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...