Gå til innhold

Barn som peller seg i nesa og spiser det de finner der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at noen barn gjør dette, mens noen ikke? Jenta mi gjør det ikke (hun peller seg aldri i nesa) og jeg gjorde det heller aldri. Og til dere som har barn som gjør det; får de beskjed om å la være?

Hehe..rare spm?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke svare på. Min gjør det og får beskjeden nei mens jeg tar bort hånda hennes.

Skrevet

jeg vil tro de gjør det fordiiiiiii

1. de vil ha innholdet ut av nesa

2. de syns det smaker godt

3. de syns det er en praktisk måte å bli kvitt det på når det først er på fingern

min har gjort det, konsekvensen var at jeg hogget av henne en finger som straff, hun spiser ikke snørr lenger :-)

Skrevet

Hehehe...ja det var en passende straff=)

Skrevet

Ene av mine tre gjør det, de andre ikke. Tror kanskje han er veldig plaget av busemenn og vil pirke dem bort, noe som jo er forstålig egentlig. Slutter om jeg oppdager det og ber ham slutte. Når det er sagt så har jeg nesten vurdert å la ham holde på etter å ha lest at mennesker som gjør dette har mye bedre immunforsvar enn andre ;-)

Skrevet

jaggu, problemet med snørrspising løste seg helt etter at finger nr 10 røyk ;-)

Skrevet

Jenta mi på 8 gjør det ofte og jeg synest det er såå ekkelt!! Jeg sier nei ikke spis !!! eller pill, ta et papir og snyt deg.

Husker da jeg var liten at det var en del i klassen som satt å spiste buser og jeg synest det var ekkelt da også. Pellet gjorde jeg men ikke spiste det.

Skrevet

Sønnen min gjør det. Aner ikke hvorfor! Kvalmt er det og tilsnakk får han, men ofte blir det artigere jo mer jeg snakker til han :( Antar det stopper når de andre ungene synes han er ekkel?

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var yngre, og det var en vanskelig uvane å bli kvitt desverre.. Jo mer en peller desto mer snørr blir det... Ond sirkel :P

Det blir heldigvis flaut etterhvert. Men jeg tror fullt og helt på at immunforsvaret styrkes, for jeg har ikke hatt influensa eller omgangssyke hele mitt liv, selv om jeg jobber i bhg.

Skrevet

Mini har ikke begynnt med det enda, da han bare er 10 mnd. Men jeg er også truende til å la han gjøre det, skjult. Altså bare når han er alene, siden det har en positiv effekt på immunforsvaret. Jeg synes det er ekkelt jeg også, men hvis jeg kan få han til å bare gjøre det la oss si på do liksom og aldri når noen er i nærheten så kanskje det ikke hadde vært så ille?

Hehehe, nei dette ble litt dumt, men....

Ja,ja, vi får vel bare ta det når det kommer. Det blir nok til at han får et nei og et fy når han begynner han også...

Skrevet

værste jeg vet, husker selv fra skolen og barnehagen og jeg synes det var ekkelt fra tidlig alder.. husker jeg tenkte at det ofte var de guttene som satt med hånda i buksa under tegenfilmer som gjorde det:P

Min har fått beskjed om at det er farlig hehe, og er like ekkelt som å spise bæsj... ja usaklig, men jeg takler ikke unger som gjør det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...