3rOK Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Kan ikke si jeg har sett balsam til barn. Men jenta mi trenger virkelig dette, ellers blir det veldig flokete. Hvilke type er mild og god for barn?
cherry coke Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker nå en Vichi shampo og balsam til jenta mi (3 år) og meg selv. Kjøpt på apoteket og den er sensitiv, mild og gir en ren duft. Har tidligere kjøpt frisør shampo og balsam (milde og anbefalt til barn). Tåler ikke de shampoene og balsamene som kjøpes i dagligvare som stinker jordbær, eple og lignende=) Men vet der finnes en balsamspray som ikke skal skylles ut, den kjøpes i dagligvaren.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker Natusan sin, det er en blanding av shampoo og balsam i ett. Bruker den på jenta mi på 10 mnd. Hun har veldig flokete og langt hår, hehe Men dytter, for jeg leter også etter vanlig balsam jeg kan bruke på henne. Må også bruke Natusan Kids balsamspray hver dag.
3rOK Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Har brukt balsam-sprayen, men må jo spraye i for hver gang man grer. Når jeg har brukt min egen balsam slipper jeg det. mye enklere. Men føler litt på at balsam til voksne kanskje er litt "sterkt" for huden til jenta mi!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke helt hva som er bra og ikke bra, men Lukas bruker min shampoo som jeg kjøper hos frisøren. Har aldri hatt noen problemer ifht den.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker Paul Mitchell Baby Don’t Cry sjampo og spraybalsam på jenta mi.
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Vi bruker bamse shampo og balsam til våre langhåra gutter.
Prinsesse Brødhue Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 På apotekene får du kjøpt shampoo, balsam, dusjsåpe osv. i Verdens sterkeste bjørn serien. Fungerer fint på min 6 år gamle datters lange krøllete hår. Ellers kan jeg anbefale wella's hårserie for barn. Fåes kjøpt hos frisører.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Akkurat nå bruker jeg babyline sin shampo og en balsam jeg har kjøpt på Life helsekost som er for barn til snuppa mi på 2,5 år. Ellers kan du jo kjøpe en balsamspray fra frisørsalong? Finnes også økologiske produkter i salong som feks Hemps. Veldig bra merke! Hadde hvertfall aldri brukt dagligvare produkter i det heletatt på tuppa mi.. Så gå på helsekost eller apoteket og hør der:o)
børdi Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 bruker akkurat nå natusan sånn skumshampo, og vanlig voksenbalsam nederst på håret. hun er 5 år nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå