Gå til innhold

privat ultralyd i stavanger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hvor jeg kan ta privat ultralyd i Stavanger. Er 34 uker og er mye liv i magen, men er 3 ukers forskjell på mens termin og ul termin, så hadde vert kjekt å forsikre seg om at ul terminen stemmer. Sf målet ligger også over kurven. Noen som vet hvor man kan bestille privat ultralyd og ca pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde et lite søk på google for deg, dette var noe av det første jeg fikk opp :

 

http://www.sigridsultra.no/

 

"VELKOMMEN TIL SIGRIDS ULTRA!

 

Dette er en privat bedrift som i hovedsak utfører ultralyd av gravide

Jeg ønsker å møte deg/dere med nok tid, respekt, omtanke og gode kunnskaper.

Jeg har lang erfaring som jordmor innen svangerskapsomsorg, fødsel og barselpleie, samt i ultralyd av gravide.

 

Du/dere trenger ingen henvisning.

 

Velkommen til mitt kontor!"

 

Virker da som dette kunne være et bra sted? :)

 

 

Skrevet

hei og takk for hjelpen. Ja dette høres jo akkurat ut som det jeg lette etter=)

Skrevet

Jeg har vert på privat ultralyd 2 ganger, en i uke 11 å en i uke 28.. Eg var på Mamastork i Stavanger sentrum å gjore det.. Ei veldig koselig dame som tar ultralyden, mest på ettermiddagen/kveldstid tror eg, anbefaler hun:) tlf nr hennes er 93 83 64 71, Sigrid Klyve heter hun.. en vanlig ul koster 500 kr og en 3d ul koster 800 kr ;)

 

Link til siden: www.mamastork.no

der kan du finne ut hvor det ligger å sonn:) Vi fant ikke helt fram første gangen vi skulle der, vi fant huse men ikke inngangen:P hehe, den ligger litt "bak" på en måte..

Skrevet

Jeg har også vært hos Sigrids Ultra, ligger i samme bygg som Mamastork. Koselig dame:) Kostet 500 for vanlig UL. Lykke til! :)

Skrevet

Mamma91 du har vært på sigrid ultra du og.. ;) hun jobber sammen med mamastork.. =)

 

Utenom har du også jormorjanne som holder til på storhaug. Begge to er helt supre!. Men personlig syns jeg det var kjekkest hos Sigrid. Begge to jobber på føden forresten.. =)

Skrevet

Det var faktisk Sigrid som tok den ordinære ul'en på meg på sykehuse også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...