Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Lurer på hvor jeg kan ta privat ultralyd i Stavanger. Er 34 uker og er mye liv i magen, men er 3 ukers forskjell på mens termin og ul termin, så hadde vert kjekt å forsikre seg om at ul terminen stemmer. Sf målet ligger også over kurven. Noen som vet hvor man kan bestille privat ultralyd og ca pris?
Motoko Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Gjorde et lite søk på google for deg, dette var noe av det første jeg fikk opp : http://www.sigridsultra.no/ "VELKOMMEN TIL SIGRIDS ULTRA! Dette er en privat bedrift som i hovedsak utfører ultralyd av gravide Jeg ønsker å møte deg/dere med nok tid, respekt, omtanke og gode kunnskaper. Jeg har lang erfaring som jordmor innen svangerskapsomsorg, fødsel og barselpleie, samt i ultralyd av gravide. Du/dere trenger ingen henvisning. Velkommen til mitt kontor!" Virker da som dette kunne være et bra sted?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 hei og takk for hjelpen. Ja dette høres jo akkurat ut som det jeg lette etter=)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har vert på privat ultralyd 2 ganger, en i uke 11 å en i uke 28.. Eg var på Mamastork i Stavanger sentrum å gjore det.. Ei veldig koselig dame som tar ultralyden, mest på ettermiddagen/kveldstid tror eg, anbefaler hun:) tlf nr hennes er 93 83 64 71, Sigrid Klyve heter hun.. en vanlig ul koster 500 kr og en 3d ul koster 800 kr Link til siden: www.mamastork.no der kan du finne ut hvor det ligger å sonn:) Vi fant ikke helt fram første gangen vi skulle der, vi fant huse men ikke inngangen:P hehe, den ligger litt "bak" på en måte..
Knask! Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har også vært hos Sigrids Ultra, ligger i samme bygg som Mamastork. Koselig dame:) Kostet 500 for vanlig UL. Lykke til!
mammaen til 2+1 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Mamma91 du har vært på sigrid ultra du og.. hun jobber sammen med mamastork.. =) Utenom har du også jormorjanne som holder til på storhaug. Begge to er helt supre!. Men personlig syns jeg det var kjekkest hos Sigrid. Begge to jobber på føden forresten.. =)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Det var faktisk Sigrid som tok den ordinære ul'en på meg på sykehuse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå