Gå til innhold

Har barna dine noen "uvaner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomste jenta biter negler,startet med det som 3-åring.

Lillemor må ta av teipen bak up and go bleiene før hun tar den på(bruker bleie om natten) og elsker å kose med ørene til folk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 åringen har en tendens til å tygge på alt. Håret, leppene, blyanten, fingrene - alt går i munnen. Ser rart ut til tider

6 åringen har en tendens til å klø seg i nesa, plutselig uansett hvor hun er. Hun glemmer seg ut, og graver skikkelig innimellom. Ser rart ut det og!

Skrevet

Minsten rynker pannepartiet på samme måte som meg når han er irritert, og han ser innmari streng ut. Jeg har et ganske tydelig blikk når jeg blir irritert eller vil at barna mine skal endre oppførsel, og trenger sjelden å si noe så lenge jeg får øyenkontake. Det er litt pinlig:) Veldig igrunnen.

Ellers koser eldstemann med håret i nakken som meg, og begge slenger fra seg sokker over hele huset som faren. Inegn av mannfolka i huset vil gå med sokker inne, og med en gang de setter seg ned går de rett på gulvet.

Skrevet

Hun strever med å få håret bort fra fjeset når hun blir ivrig og skal fortelle noe. Selv når det er i strikk. Så søtt. Sukk.

Skrevet

He he, så utrolig søtt,Tøysetipp. Ser det for meg ;-)

4-åringen min er besatt av egne og andres ører. Må kose...

Skrevet

Lillemor på 18 mnd MÅ kose med mitt lange hår. Hun er helt hekta! Serlig om jeg har flettet det. Da tar hun tak i "dusken" som blir nederst på fletten og stryker den frem og tilbake under haka si. Og blir helt salig i blikket!

Skrevet

Hee..he..akk så søte da;))

Lillemor er 3 år og helt gal etter ører hun også,slenger seg oppå fanget til fremede også,må bare kjenne på ørene;)

Skrevet

Min gutt plukker på/i nesen. Ikke for å grave etter gull, han koser... Gjør det når han skal sove og, pille nese og lage rar lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...