Snupi27 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 dattera mi har masse utslett på hele magen sin. ikke bare "klaser" med eksem men masse små prikker over hele magen sin og det er rugglete å ta på, litt rødt og. kan det være en reaksjon på melk/biola som hun får? hun har begynt å drikke det for ca 1 mnd siden. hun ville ikke ha det før. hun er 17 mnd.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Å gud, det var som jeg skulle skrevet det selv! Hadde tenkt å skrive et innlegg om akkurat det samme! Snuppa her (8 mnd) har fått magen full av rødprikkete utslett, og det klør. Det er ruglete sånn som du skriver. Min første tanke er at det er noe hun reagerer på, men har også tenkt tanken at det kan være skyllemiddelet. Vi har bytta merke. Tenkte jeg skulle kjøpe sånn allergiskyllemiddel å se om det hjelper.
Snupi27 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 vi har alltid brukt neutral og hun har ikke reagert på det hittil.. så jeg begynner å lure på om det kan være melka!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Da kan det være melka ja, men det kan jo også være sånn elveblest. Mener å huske at det kan se sånn ut. Klør det på henne, sånn som på snuppa vår? Ville ringt legen jeg, for er det melka hun reagerer på, så er det jo greit å finne det ut.
Snupi27 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 jeg har ikke lagt merke til at hun klør. jeg kan ta på det uten at hun reagerer på det.
Brenda med 2 ute Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Fortalte legen om det samme og han sa at neste gang det skjer skal du kontakte legen, det kan være en infeksjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå