sommerogsol Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Stakkars gutten har så hard bæsj.. Hva gjør vi?
Ksenia & Anjem Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Biola yoghurt, sviskesaft, maltekstrakt
togutter-08og10 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hjelper ikke det kan du gi laktulose.. Husk at han får i seg nok drikke også. Han blir hard i magen hvis han drikker for lite. Svisker hjelper også. Kok ca 10 svisker i litt vann til de er møre og mos i stavmikser etterpå. Bruk mer vann hvis han skal drikke det, ellesr blir det mos han kan spise med skje. Dette fungerer mye bedre enn de ferdige glassene du får kjøpt.
gærne ko Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 kiwi funker som bare det for sønnen vår. Lactulose har han fått et par ganger, og det virker og fint.
Mille** Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Havregrøt med rapsolje i hjelper godt. Viktig med mye drikke.
Simsdilla;-) Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har prøvd alle rådene som er gitt her. Ingenting funket. Jeg har sluttet å gi han kumelk. Da gikk det et par dager så løsnet det. Han får mat med vanlig melk i. Det er kun til drikke jeg har kuttet ut vanlig melk. Han drikker rismelk. Ikke like godt, men han slipper hard bæsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå