☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg pleier å være på både BIM, DIB og Babyverden.no - men på babyverden kommer jeg bare inn på forsiden, absolutt alt jeg klikker videre inn på så kommer det opp runtime error, server error - er det bare meg og min møkkamaskin eller gjelder det flere her?? Kjekt om noen kunne svare... klems
gutt09&spire11 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Logget på uten problem for 10 sekunder siden jeg. Bruker ikke internett explorer lengre da for det går så sakte, men har begynt å bruke mozilla firefox som nettleser og er veldig fornøyd. Kanskje prøve det?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ser ikke ut til at det hjelper... Noen andre som har problemer??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg får logget meg inn og sett på en eller to artikler - så begynner det å komme opp runtime error, server error igjen!!! Da kommer det ikke opp noen sider, alle sidene er hvite med denne skriften "server error".... Æsj - tror ikke jeg har dagen min i dag =( Ingen andre som har problemer??
gutt09&spire11 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Har du prøvd å skru av og på pcen?? kanskje det hjelper??
terminijuli -fødeklar Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jepp, kommer ikke inn jeg heller. Kom først inn på hovedsiden, men fikk ikke åpnet noen artikler. Nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt. Blir vel i orden snart
hope<3<3 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 wææ kommer ikke heller inn :( arh... typisk hehe er helt avhengig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå