OhBaby! Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 har i ca to uker hadd fordøyelsesproblemer.. har null matlyst,og er konstant "mett",og av det jeg stapper inn,kommer svææært lite ut.. kommer mest bare luft. har i over en uke drukket biola,drukket maaaasse vann,spist svisker +++,men uten effekt,er ubehagelig å ha det slik.. kjøpte i dag en liter sviskersaft hos helios og b vitamin tabletter.. samt dansk rugbrød. andre med erfaringer om hva som nytter for å få systemet i gangn???
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Kjenner meg veldig igjen!! Kjøp speltbrød fra rimi, det samme igang systemet mitt, og jeg spiser det enda. Tre brødskiver om dagen holder alt igang!
OhBaby! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 jeg fikk beskjed om dansk rugbrød,så kjøpte i går,skal teste det noen dager,så ser jeg!
Fallerifallera Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg ha brukt litt duphalac når det har stoppet helt opp, det gjorde jeg sist og. Har prøvd alt mulig, til og med drukket linfrø i litt vann, men hittil er det bare duphalacen som har hjulpet når det virkelig har stoppet opp! Herrlig tema i grunn!
OhBaby! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 hehe,ja,utroolig herrrlig tema!! må nok ty til dulphalac over helga om det ikke går over jah
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Har hørt rug kan hjelpe, men spelt inneholder mye fiber og det hjelper på systemet! pluss at det smaker ti tusen ganger bedre en rugbrød!
OhBaby! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 baker kun med spelt til vanlig,så er litt lei,og jeg liker faktisk dansk rugbrød veldig godt,hehe,rare meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå