Gå til innhold

Hvordan slette sanger på ipod nano?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du sletter sangen først i itunes på pc'en og så kobler du til ipoden og synkroniserer:) Da forsvinner sangen på ipoden også:)

Skrevet

Jammen jeg har ikke lyst til å slette den i itunes, bare på ipoden.. Ingen andre muligheter? Jeg klarte å overføre alle sangene på itunes til ipoden til datteren min..

Skrevet

Fra brukerhåndboken (nano 3rd generation):

Manuell håndtering av iPod nano

Innstillingen i iTunes for manuell håndtering av iPod nano gir deg størst fleksibilitet når du skal organisere musikk og video på iPod nano. Du kan legge til og fjerne enkeltsanger (inkludert musikkvideoer) og videoer (filmer og TV-programmer).

Du kan også legge til musikk og videoer fra flere maskiner på iPod nano uten å slette objekter som allerede er på iPod nano.

Merk: Hvis du angir at musikk og video på iPod nano skal håndteres manuelt, slås valgene for automatisk synkronisering av i Musikk-, Filmer- og TV-programmerpanelene. Du kan ikke håndtere én av delene manuelt, og samtidig la en annen synkroniseres automatisk.

Slik stiller du inn iTunes for å organisere musikk og videoer på iPod nano manuelt:

1 Marker iPod nano i kildelisten, og klikk på Oversikt-fanen.

2 Velg «Håndter musikk og video manuelt» i Valg-delen.

3 Klikk på Bruk.

Merk: Hvis du organiserer sanger og videoer manuelt, må du alltid mate ut iPod nano i iTunes før du kan koble den fra.

Slik fjerner du en sang, video eller et annet objekt fra iPod nano:

1 Marker iPod nano i kildelisten i iTunes.

2 Marker en sang eller et annet objekt på iPod nano, og trykk på Delete- eller slettetasten på tastaturet.

Sanger og andre objekter du fjerner manuelt fra iPod nano, blir ikke slettet fra iTunes-biblioteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...