Gå til innhold

Jeg er så sliten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mørketiden har virkelig tatt knekken på meg i år, har aldri plaget meg før, men i år har jeg blitt skikkelig ødelagt! Sovner ikke før sent på natta, og når jeg våkner på morningen er jeg så trøtt at jeg vil spy. Det går i ett og vel så det på jobben (spesielt nå som jeg har lederansvar på avdelingen), så pause kan jeg bare glemme mange av dagene.

Hadde det ikke vært for den hærsens arbeidsmoralen jeg sliter med så skulle jeg tatt meg en sovedag hjemme fra jobb, hehe.. ;o)

*gleder seg til sola kommer tilbake*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slitsomt å ha det slik! Ikke så mye man kan gjøre med det annet enn å se nærmere på livet sitt og hvordan man lever det for så å finne måter som skaper mer ro og pusterom i det hektiske, stressmestring, trening osv. Ikke bare bare, men slikt går sjelden over av seg selv.

Ta vare på deg selv, vær snill med deg selv!

Snart blir det lysere tider.

Skrevet

Akkurat nå er det ikke så mye å gjøre med det, sola kommer ikke tilbake før den kommer. ;o)

I tillegg spiser jeg noen medisiner som gjør at jeg får div vondter i kroppen og fortere blir sliten, ikke kan man trene noe særlig når man tar de medisinene heller. Men skal jo ikke stå på de for evig tid, så lysere tider kommer nok definitivt. Begynt å planlegge årets ferie, og det er veldig godt å ha noe å se fram til.

Mannen skal jobbe overtid resten av denne uka, men på fredag kveld SKAL jeg ut en tur å bare være snill med meg selv! ;o)

Skrevet

Det kan hjelpe å ha godt med lys på hjemme, kjenner selv at jeg blir tung i kroppen og trøtt når det er mørkt. Nesten så jeg drømmer om skikkelig flombelysning nå om vinteren.

Når skal dere på ferie og til hvor? Alltid godt å ha noe å se fram til.

Skrevet

Joda, lys hjelper, så til neste år skal jeg kjøpe meg en sånn mørketidslampe som man skal sitter forran en halv time for dagen i mørketiden.

Vi har veldig lyst til å dra til Tyrkia igjen, lurer på et hotell som heter pegasos world utenfor Side, eller pegasos royal i Incekum, luksushotell med alt inkludert. Skikkelig avslapning! Regner med å dra i begynnelsen av juni, evt mndskiftet mai-juni. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...