Gå til innhold

MojoChik & BabyZara (nicket) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på bloggen din isted, og ikke spør meg hvordan jeg havnet der, hehe.. Men for ei nydelig datter du har:)

Leste at du hadde vært i Pakistan, så jeg lurer på om jenta di er halvt pakistansk?:)

Jeg har ei datter født 14, mars 08 og hun er "kvart" pakistansk, altså barnefaren er halvt pakistansk, og hun har ikke i nærheten de samme fargene som din datter har. Jenta mi har blå øyne, mørk blondt hår og er ganske så lys i huden:)

Og jeg som var ganske sikker på at hun koms til å se ut slik som din datter, med brune øyne og mørkt hår;) Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at mi jente har laaangt hår, hehe.. I en alder av 10 mnd så kan hun ha hestehale og fletter bak i nakken;) Og har måttet klippe panneluggen slik at hun har mulighet til å se noe:p

Skrevet

Hei du =)

Jo nå må jeg jo spørre åssen du havnet inne på bloggen min hehe =)

Du leste nok litt feil for jeg har ikke vært i Pakistan men min datters niese og fetter kom nettopp hjem derifra,men ja hun er halvt pakistansk :) hadde vært utrolig moro og se datteren din da, åssen hun ser ut.. ja snuppa mi har nettopp endelig begynt å få masse hår hehe men er nok lenge til vi kan putte i spenner og strikk ja =)

Skrevet

Hehe, tror det var en link til siden din på noen andre sin blogg=)

Hehe, jeg kan prøve å legge ut et bilde av henne på profilen min=)

Din datter var bare så nydelig:)

Skrevet

Hei =)

Fant ingen bilder jeg :(

Skrevet

Måtte bare snike meg inn her og legge igjen en kommentar; PuzzyCat, datteren din er vanvittig ansitkspen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...