Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Var inne på bloggen din isted, og ikke spør meg hvordan jeg havnet der, hehe.. Men for ei nydelig datter du har:) Leste at du hadde vært i Pakistan, så jeg lurer på om jenta di er halvt pakistansk? Jeg har ei datter født 14, mars 08 og hun er "kvart" pakistansk, altså barnefaren er halvt pakistansk, og hun har ikke i nærheten de samme fargene som din datter har. Jenta mi har blå øyne, mørk blondt hår og er ganske så lys i huden:) Og jeg som var ganske sikker på at hun koms til å se ut slik som din datter, med brune øyne og mørkt hår;) Hehe..
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Må bare legge til at mi jente har laaangt hår, hehe.. I en alder av 10 mnd så kan hun ha hestehale og fletter bak i nakken;) Og har måttet klippe panneluggen slik at hun har mulighet til å se noe:p
Mojo med trollungen Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hei du =) Jo nå må jeg jo spørre åssen du havnet inne på bloggen min hehe =) Du leste nok litt feil for jeg har ikke vært i Pakistan men min datters niese og fetter kom nettopp hjem derifra,men ja hun er halvt pakistansk hadde vært utrolig moro og se datteren din da, åssen hun ser ut.. ja snuppa mi har nettopp endelig begynt å få masse hår hehe men er nok lenge til vi kan putte i spenner og strikk ja =)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, tror det var en link til siden din på noen andre sin blogg=) Hehe, jeg kan prøve å legge ut et bilde av henne på profilen min=) Din datter var bare så nydelig:)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Da har jeg lagt ut et par bilder av jenta mi;)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Måtte bare snike meg inn her og legge igjen en kommentar; PuzzyCat, datteren din er vanvittig ansitkspen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå