Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Ligger her, sånn passe kvalm og forspist, på sofaen, og tenker på hvor utrolig heldige vi er!! Tenk at det er en liten spire som har valgt å bli akkurat vår baby!!! Det er jo et så ubeskrivelig under det vi står oppe i med begge bena nå, det er så herlig!! Ja, vi er bekymra og redde. Vi er tidlige i svangerskapet, og ting kan selvsagt skje.. Tror det er viktig at vi minner hverandre på at det er litt drawbacke`t med å bli gravide: Vi har faktisk skaffa oss en stoooor bekymring for resten av livet nå! Tenk om 16 år, når sønnene våre begynner å kjøre moped..Eller om 14, når tenåringsjenta vår begynner å henge med de kule gutta.. Huff og huff!! Godt å vite at det er verdt det! Det må jo være det her som er meningen med livet??!! I hvertfall en stor del.. Har bestemt meg for at babyen min ikke skal bli selve livet, men en det av livet:-) ÅÅÅåå, så fint det er med baby i magen! Håper dere koser dere med det alle sammen!!!!!:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For så å tenke at jeg har en egoistisk, ufølsom, uromantisk kjæreste, at jeg hater å være tjukk, håret mitt blir fett før jeg rekker å tørke det, jeg er kvaln, jeg har vondt i magen......... HVEM SNAKKER OM HORMONER???!!! Holder på å klikke for meg.. Jeg som var så happy for sånn cirka 4 timer siden....... ååååååååååååååå...... Sover det vel av meg! Merkelig å være gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå