Gå til innhold

Nå er det vår tur,jenter!!!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her, sånn passe kvalm og forspist, på sofaen, og tenker på hvor utrolig heldige vi er!! Tenk at det er en liten spire som har valgt å bli akkurat vår baby!!! Det er jo et så ubeskrivelig under det vi står oppe i med begge bena nå, det er så herlig!!

Ja, vi er bekymra og redde. Vi er tidlige i svangerskapet, og ting kan selvsagt skje.. Tror det er viktig at vi minner hverandre på at det er litt drawbacke`t med å bli gravide: Vi har faktisk skaffa oss en stoooor bekymring for resten av livet nå! Tenk om 16 år, når sønnene våre begynner å kjøre moped..Eller om 14, når tenåringsjenta vår begynner å henge med de kule gutta.. Huff og huff!! Godt å vite at det er verdt det! Det må jo være det her som er meningen med livet??!! I hvertfall en stor del.. Har bestemt meg for at babyen min ikke skal bli selve livet, men en det av livet:-)

ÅÅÅåå, så fint det er med baby i magen! Håper dere koser dere med det alle sammen!!!!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For så å tenke at jeg har en egoistisk, ufølsom, uromantisk kjæreste, at jeg hater å være tjukk, håret mitt blir fett før jeg rekker å tørke det, jeg er kvaln, jeg har vondt i magen......... HVEM SNAKKER OM HORMONER???!!! Holder på å klikke for meg.. Jeg som var så happy for sånn cirka 4 timer siden....... ååååååååååååååå...... Sover det vel av meg!

Merkelig å være gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...