Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Klarer dere å holde dere til dietten deres, eller blir det mye juksing? Jeg har bestemt meg for å gå ned i vekt og er inne på andre uken med min "diett". Den består av vanlig mat i mindre posjoner og nada sukker på hverdagene. HAr også sluttet med smör på brödskiver ol. Spiser ellers helt normalt; 1 brödskive med egg til frokost, 2 brödskiver med lettpålegg til lunsj, mellommåltid er en brödskive (spiser middag i 18 tiden spå jeg klarer meg ikke fra 12 til 18 uten mat) og så en liten porsjon middag. I tillegg spiser jeg frukt og grönnsaker! Merker nå at dette ikke er noe problem, sötsaker ol tenker jeg så å si ikke på og savner det ikke! Föler meg stolt av meg selv nå altså, håper bare det kommer til å gjöre utslag på vekta. Går ca 1 mil i skikkelig fart hver dag!
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Så flink du er;) 1 mil om dagen`?? WOW! Jeg har gått ned 10 kg siden i våres. Er helt fantastisk;) Går på herbalife. Spiser sunt og drikker mye vann;) Masse lykke til videre.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jo her går det bra! Meldte meg inn i vgvektklubben forrige mandag, så er i min andre uke jeg også, har gått ned 2,5 kg hittil, 9,5 igjen:) Så er på vei til målet iallefall! Skal ned på 3 mnd, så her er det intensivt! Men har klart det en gang før, så skal klare det igjen! Det er disse graviditetskiloene som er så vanskelige å bli kvitt! Jeg spiser for det meste brødskiver, fortiden med go og mager leverpostei med paprika, sunn middag og litt frukt imnnimellom når det er flere kalorier til overs for det. Om jeg blir godtesyk, tar jeg et par kornmokjeks:) Og drikker stort sett bare vann, utenom et glass ekstralettmelk til frokosten. Blir fort vant med en sånn livsstil, er første ukene som er verst.. innrømmer at idag har jeg et voldsomt søtsug! Drømmer om en stoor smågodtpose.. men det får bli med drømmen..:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå