alene mamma88 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 er 8 dager til terminen min og var for første gang og fikk modningsakupunktur i dag.. hodet har vært festet siden uke 36 og jeg har vært moden en stund nå.. merket virkningen med en gang.. fikk beskjed om å reise hjem og sove litt og slappe av resten av dagen.. allerede etter 1 time med søvn våknet jeg av noen vanvittige smerter i rygg og mage.. med 15 min mellomrom... tok litt tid før det gikk opp for meg at; kan dette være rier?? no går jeg her med rier med 15 min mellomrom og bare håper at de skal bygge seg mer opp og bli sterkere og ikke dabbe av igjen.. kanskje om ikke mange timene så har jeg lille jenten min i armene mine:) *krysser fingrene* ps: noen som vil beskrive for meg hvordan rier kjennes ut? selvom jeg er ganske så sikker på at det er det jeg har nå
magica fra tryll Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 På meg kjennes det ut som mens-smerter, bare MYE mer intenst. Følg med på om det blir oftere og vondere. Lykke til!!
alene mamma88 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 ja er sånn det føles ut som for meg også.. KRAFTIGE mensensmerter.. i rygg og mage.. må krøke meg sammen når det kommer, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg fordi det er så vondt.. sitter og følger med tiden og bare håper på at de skal bli hyppigere og kraftigere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå