Kvinne22 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 er 30 uker og noen dager på vei og nå har jeg begynt å kaste opp om morgenen igjen. uff, går rundt og er slakk og svimmel resten av dagen. matlysten er på bunn. spiser ikke så mye akkurat men klarer hvertfall beholde det lille jeg spiser senere på dagen. var hos legen i dag og alt såg bra ut med barnet. er bare så redd for at han ikke skal få nok nøring siden jeg har begynt å kaste opp igjen. noen som kan berolige meg der? symfuse målet mitt hadde heller ikke gått opp noe særlig, er bare to uker siden jeg målte det sist men alikevel. alt man skal bekymre seg for.
skju Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 hei.. det er nok ikke noe å beskymre seg over kastet opp selv til jeg va i uke 32 gikk ned ivekt men magen vokste noe, babyn tar det den vil ha først og resten går til deg. er i uke 35nå og alt skal være bra.lykke til håper kvalmen gir seg.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 jeg er i uke 30 nå og har mer eller mindre kastet opp siden jeg ble gravid. har lagt på meg 900 gr, men allikevel så er magen stor og symfyse målene ligger litt over gjennomsnitt. skal på vekst måling om to uker bare for å være sikker på at babyen faktisk vokser, har du spurt om å få det? tror du får det om det er bekymring ifht det... lykke til!!!
jippi78 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hei Er i uke 28+2 og har kastet opp siden jeg var i uke 10. Min vekt går ned med symfysemålene er fine (over gjennomsnittet faktisk). Både lege og jordmor har beroliget meg med at dette går bra. Fikk fortalt at så lenge en fikk i seg noe så gikk det bra. Kun en selv det går utover. Var på kontroll i romjula og hadde gått ned 400 gr til, og ble anbefalt sykemelding for å samle krefter, måtte innrømme det når jeg hadde startet etter ferien og er nå 50% sykemeldt. Ble litt rot dette men ta kontakt med lege/jordmor hvis du er rolig, ikke gi deg på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå