Gå til innhold

Eksen min hadde osteklumper og hår under forhuden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sååå kvalmt! Jeg prøvde å suge han noen ganger, men jeg fikk faktisk munnen full av hår.. og masse klumper. Det var seigt og smakte heeeelt jævlig!. Hvordan kan det ha seg at mannfolk ikke vasker seg under forhuden? Jeg er rett og slett forskrekka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jahaaaaaaaa.. skal vi se....hmmmmm Ohhhpsssss.. klokka så mye??? djeeeezzzzeezzzzz.. ungene skal i seng om 1 time. pause noen timer:-)

Skrevet

Æssssssjh...........

Har heldigvis aldri opplevd noe sånt!!!

Hadde bedd mannen om å vaske seg!

Skrevet

Æsj! Kvalmt!!!!!!!!!! Vil helst glemme at jeg leste dette...,

Skrevet

Jeg gjorde det.. seriøst! Flere ganger, men jeg tror ikke har hadde som rutine å vaske seg under forhuden. Forstår ikke åssen der går an. Det var masse der. Brekker meg når jeg tenker på det!

Skrevet

Takk, nå ble jeg intet mindre enn utrolig kvalm. ÆSJ.

Skrevet

Forstår det ikke.. jeg måtte ta en klut med vann på å vaske hele stygge skitne pikken! Det er fader i meg flaut!

Skrevet

ok... hehe om det var et problem hadde jeg faktisk funnet frem vaskeklut og ei bøtte såpevann og vasket ham omhyggelig og demonstrativt hver gang FØR jeg hadde gjort noe som helst.... hehe

kanskje han hadde skjønnt tegninga da?

*jobber med å viske ut dette innlegget av hukommelsen...*

Skrevet

Hehe, det så jeg faktisk hos min eks en gang også.. ikke hår da, men noe hvitt belegg... ble ikke noe oralsex etter det, nei..

Så nei, det trenger ikke være et tulleinnlegg..

*annen anonym*

Skrevet

ØØØØØØØØ!!!!DET HAR JEG ALDRI OPPLEVD!UNORMALTEKKLESTE JEG ER OPPLEVD ER LITT TISSELUKT!

Skrevet

kanskje han har vært i en rompe først, hahahhaha

du må også være veldig dum som ikke stoppet før du sugde han når du skjønte det var kvalm.

Skrevet

Jeg kan forsikre dere om at dette ikke er et tulleinnlegg.

HI

Skrevet

æsj og fysj..... uff uff... hva sier man til slikt???

Skrevet

Kukost og hår er vel normalt hvis man har dårlig hygiene... Jeg hadde bedt ham gå å vaske seg, enkelt og greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...