Gå til innhold

Stikking og nedpress og nærmer seg termin ::)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen presser sånn på nedover i perioder og det er ubehagelig. Kjennes nesten ut som stikking. Au! Er nå i uke 39 så det nærmer seg. Men er dette et tegn på at det kan være nært forestående? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten selv, men jeg er ikke mer enn 33 uker på vei, så håper det ikke skjer noe ennå.

Men for din del håper jeg at det er noe da:)

Er jo så individuelt dette, kan jo være modning på gang med deg.

Lykke til i hvertfall

Skrevet

Jeg har også stikking, og er 36+6 nå. Og her er ikke hodet festet eller noe, så er nok ikke direkte modning, men veien mot modning.. :)

Nedpress tyder jo på at babyen er på tur ned mot bekkenet, så skjer jo tydeligvis noe hos deg, men kan godt ta lang tid enda.. desverre.. :/

Skrevet

Om hodet er festet eller ikke har ikke noe med modning å gjøre, vi flergangsfødende, der hodet ofte ikke fester seg, føder også:)

Det er nok modning, har det på samme måte, er straks 38uker.

Skrevet

får håpe noe skjer snart da=) Er bare 34 uker selv men kjenner bevegelser veldig langt nede i bekkenet, og hun ligger med hodet ned=) Føler nedpress samtidig som jeg ikke tror det er nedpress..føles mer ut som om hun presser på urinblæra elelr noe, for føles ut som om jeg må skikkelig tisse akkuyrat der og da, men så går det bort igjen etter et par sek hehe

Skrevet

Har også mer stikking og mye nedpress om dagen. Er i dag 38 uker. Hodet var så godt som festet ved kontroll for 1 uke siden. Håper også det går mot modning og fødsel, for jeg er møøøøkkka lei. E så mye som har forandret seg siste dagene syns jeg...

Skrevet

Har hatt stikking og nedpress med kynnere i flere uker.Er så super klar for fødsel selv med influensa. 38,3,men føler jeg er på overtid selv om det er en stund til det...)-: Ta et glass rød vin og ha sex,det funket med min første (legens råd altså)Sperm setter i gang.Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...