Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Endelig noen som har forstått det!!! http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2503859.ece
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Så flott..jeg ville gjerne vært surrogatmor.. Men det tar nok mange mange år til før dette blir lov i Norge...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Send meg en pm, så kan du være surrogatmor til min neste unge
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Håper det går igjennom! Mannen min har en kusine som ikke kan bli mamma på egen hånd, jeg skulle gjerne bært frem barnet deres. Men med dagens lovgivning så blir det kronglete å få til.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Til Anonym 17.45..hvordan skal jeg få sendt deg en PM når du er anonym..???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå