Gå til innhold

Flere som er kvalme 24/7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er straks i min 12 uke. Syntes kvalmen er blitt verre de 3 siste ukene. Holder seriøst på å bli gal. Ikke virker kvalmestillende en gang. Håper det er på topp nå og at det blir borte vekk snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! Begynte med kvalmen i uke 5-6. Var da først kvalm kun på natta, slik at hele dagen etter nesten ble helt ødelagt pga søvnmangel. Men dem siste 2 ukene har det bare blitt verre. Er kvalm i alle fall 95% av døgnet =/ Drit kjipt.. men har hørt at til dårligere mor er til sterkere er barnet, så det er no litt greit da.. hehe..Er nå 9+2.

Skrevet

24/7 her også. Kaster dere opp også? Jeg holder nesten ikke på noe, ikke vitaminene engang. Har gått slik siden uke 5, er i dag 8+6. Har gått ned nesten 5 kilo også, men jeg har litt å ta av, så det går bra. Håper det gir seg snart.

Skrevet

Kaster opp innimellom...ofte på kvelden etter middag og sånn....

jeg ble kvalm i uke 8 jeg å straks i uke 12.Men har hørt kvalmen er på topp i uke 11-12 så da stemmer nok det. Har også lest at kvalme er positivt. Da vet vi at hcg stiger:)

Hadde en ma i april og da tok kvalmen brå slutt i uke 8 så det er egentlig betryggende at jeg er kvalm nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...