mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Da har begynt å spotte og det presist på syklus dag 30.Akkurat som forventet..Jeg er så regelmessig med mens den 15 hver mnd og da med spotting dagen føre. Tok en test i går og den var neg.selfølgelig. Søren også assa.Var så sikker på at det hadde klaffa denne gangen,men tydeligvis ikke..Jeg har jo gjort alt jeg har kunnet.Tatt vitaminer,hostesaft,sex annenhver dag og noen dager,da særlig rundt EL sex hver dag.Ligget med rumpa høyt,sjekka temp,utflod,ja herregud alt!!!!!!!! Så da hopper vi inn i pp 4. Tror i grunn jeg trenger en pause her fra,for jeg blir så inmari stressa av denne prøvinga og det er det verste for meg. Skal begynne å trene jeg nå og bare konsentrere meg om det i stedet,så kommer jeg tilbake når spiren sitter. Ønsker dere andre masse lykke til!!!
Dotten Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Æsj så kjedelig da! Kjenner meg godt igjen, selv om jeg er på tosifret pp og da mer enn 20....... Har ei snuppe fra før så vet jeg kan bli gravid, men har lagt ting litt på is og stresser ikke....! Er litt sånn av og på her inne jeg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå