Gå til innhold

Er der noen som har hatt vonde magekramper?


hellelo

Anbefalte innlegg

Er det flere som har hatt vonde magekramper? Jeg er bare i uke 5. så ble ganske skremt. Jeg har ikke blødd noe særlig, bare to veldig utvannede dråper med blod:) Var til legen og fikk beskjed om å ta det med ro og unngå tunge løft. Har andre opplevd noe lignende og hvordan har dette gått?

 

Mvh Hellelo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hvordan går det med deg og magen? Fortsatt kramper?

 

Jeg har desverre ingen lignende erfaringer men tenker på deg likevel og håper du har det bedre nå......

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også "smerter" av og til på høyre side i magen, var redd for at jeg fikk mensen likevel, men er visst gravid, og glad for det. Jeg har ikke blødd, er i sjette uke, men det er nok bare å ta det med ro, ikke løfte, ikke stresse, men ellers leve normalt, så fremt ikke legen sier noe annet, eller smertene øker;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) joda, det var bare den ene gangen. Hadde vondt enda en dag her, men det var ikke kramper. Har ikke blødd noe, så alt skal visst være bra:) skal på time til jordmor 9.februar, da er jeg i slutten av uke 8, så jeg får nok litt svar da:)

 

takk for tankene!

 

Hellelo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg hadde ikke "smerter", tro meg, det var SMERTER i de krampene der..hehe;) sånn småmurring kjenner jeg hele tiden. Men siden det gikk over etter noen minutter og det bare var et par dråper blod så skulle det ikke være noen fare sa legen..får håpe han har rett:) skal til jordmor 9.februar, så får vel litt flere svar da:)

 

hellelo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...