*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Vurderer å kjøpe den som heter messenger bag eller den som heter carry on bag. Noen som har en av disse og som vil dele erfaring?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 Ingen som har en av dem?
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har messenger bag'en - er kjempefonøyd med den! Mange smarte små lommer og rom Anbefaler den.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes kanskje at messenger bag så litt stor ut. Hvordan henger den på vogna (hvilken vogn har du)? Er den i veien når du er ute å går?
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Nei, jeg syns ikke den er stor. Den henger fint på vogna, aldri opplevd at den er i veien. Har en tfk joggster twist. Passer perfekt
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 ok. Da blir det sikkert den. Takk for svar
LilleBjella Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har carry on. Kjempefornøyd. Veldig praktisk at den er "hard". Syns de myke ofte blir litt slafsete. Et rom til mor og et rom til barn, med masse lommer, plass til mobil, egen portmonè til mynter og annet dill dall. Fått mye skryt for den. Jeg har OTH, som jo er en forholdsvis liten vogn, og den passer utmerket. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå