~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei:-) På mandag vil jeg være 10+0. Skal på UL på tirsdag ettermiddag. Noen som vet hvor mye man klarer å se da? Jeg mener ikke kjønn, for det skal ikke vi vite uansett (og vet det er altfor tidlig nå), men sånn ellers.. Var på UL i uke 6+1, og vi så da et lite hjerte, men kun en svart "flekk". Vil vi se noe mer nå? Og er det vanlig med innvending eller utvendig UL i uke 10? I uke 6 var jeg på innvendig UL. Takker for svar :-)
~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 dytter.. noen som vet? er så spent og nysgjerrig..
Sivalur Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg var på ul nå på mandag og var da 8+6 ifølge min egen beregning (er ganske sikker på når unnfangelsen skjedde pga tok eggløsningstester) mens legen mente at jeg var noen dager lenger. Så jeg var da si 4-7 dager kortere på vei enn du er når du skal. Og jeg så en liten astronaut med hode og to armer og to ben som sprellet mot oss.. Det var forresten innvendig ul, tror du skal regne med at det blir det. Ellers så hjertetrytmen bra ut, men utenom det var det ikke så mye å se. Jeg ville egentlig sjekke nakkefolden, men det var for tidlig, det kan man ikke se før i uke 11 til 13. Det var utrolig koselig å se den lille klumpen som sprellet med begge armer og ben da, utrolig at man allerede nå kan se at det er en liten baby!
~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Åå, så spennende!! =) Gleder meg fryktelig. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå