Gå til innhold

Uke 10 + UL (samme som 1.tri).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

På mandag vil jeg være 10+0. Skal på UL på tirsdag ettermiddag. Noen som vet hvor mye man klarer å se da? Jeg mener ikke kjønn, for det skal ikke vi vite uansett (og vet det er altfor tidlig nå), men sånn ellers..

Var på UL i uke 6+1, og vi så da et lite hjerte, men kun en svart "flekk". Vil vi se noe mer nå? Og er det vanlig med innvending eller utvendig UL i uke 10? I uke 6 var jeg på innvendig UL.

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.. :)

noen som vet? er så spent og nysgjerrig..

Skrevet

Jeg var på ul nå på mandag og var da 8+6 ifølge min egen beregning (er ganske sikker på når unnfangelsen skjedde pga tok eggløsningstester) mens legen mente at jeg var noen dager lenger. Så jeg var da si 4-7 dager kortere på vei enn du er når du skal. Og jeg så en liten astronaut med hode og to armer og to ben som sprellet mot oss.. :) Det var forresten innvendig ul, tror du skal regne med at det blir det. Ellers så hjertetrytmen bra ut, men utenom det var det ikke så mye å se. Jeg ville egentlig sjekke nakkefolden, men det var for tidlig, det kan man ikke se før i uke 11 til 13.

Det var utrolig koselig å se den lille klumpen som sprellet med begge armer og ben da, utrolig at man allerede nå kan se at det er en liten baby! :)

Skrevet

Åå, så spennende!! =) Gleder meg fryktelig. Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...