2prinsesserogbim Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Eg har i ei uke ca hatt symptomer på bekkenløsning og dette ser ut til å bli verre og verre.... Eg syns også da e ubehagelig å sitte med beina samlet, så mykje bedre å skreve.... Da e og ubehagelig i bekkenet viss eg hoster masse eller nyser... Kan nåken gi meg tips som kan lindre smertene???? Eg e berre 6+1
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 det som hjelper meg veldig er å ligge med en pute mellom knærene når jeg ligger på siden. passe på å ikke sitte med beina i kryss. og kanskje skaffe deg et bekkenbelte. det får du hos fysioterapaut og på enkelte apotek. kan høres ut som du har noen låsninger i bekkenet pga det med hosting og nysing. for sånn har ihvertfall jeg det når jeg har låsninger. fikk et tips av fysioterapauten min om å stå og rulle litt med bekkenet for å løse det opp. og husk på knipeøvelsene. det hjelper.
2prinsesserogbim Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Hjelpe da å bruke yogaball???
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg vet ikke omnoe annet enn fysioterapi som direkte hjelper litt mot bekkenløsning...der får du helst øvelser du skal gjøre..men for å få mindre vondt er det eneste som hjelper og rett og slett holde deg mest mulig rolig..til du evt har fått noen øvelser du skal gjøre fra enproff...så du ikke forværrer det altså..fordi det er ikke noe morro..har bekkenløsning med ganvansker selv og det er ingenting som hjelper annet enn å være rolig og ikke anstrenge seg.Men god madrass og puter både her og der kan ikke være en dum ide,,ygaball er sikkert fint men da nbefaler jeg at du gjør øvelser som er anbefalt for e med bekkenløsning hvis du har det.ikke for ¨å være negativ altså men det blir ikke bedre når du er lengre på vei hvis du ikke søker om evt hjelp om behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå