*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Er etter mine beregninger 7 uker på vei (siste mens første dag 24.11-08). Idag var jeg på tidlig ul, men han kunne ikke finne noe hjerteaktivitet......noen av dere som har opplevd det og allikavel vært gravid... hadde en ma rett før påske,og håpte virkelig ikke at "lynet skulle slå ned 2 ganger på samme plass" Fikk beskjed om å ta hcg idag og på fredag for å se om det var noen forandring.... *klem*
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde hcg på 17800, gyn synes det var bra verdier.... da er det bare å håpe at det har doblet seg til fredag.............
LilleSolaMi<3 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 kan jo bare være at egget ble befruktet litt senere enn du tror og da er litt kortere på vei enn anntatt! tar jo noen dager fra egget blir befruktet og til det fester seg og ting starter liksom=)
Shiny84 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 det kan jo være du har hatt senere eggløsning en antatt... tror det er tilfellet med meg..var etter beregninger i uke 8, men ul trodde uke 5, (ingen hjerteaktivitet...enda..) håper det beste for deg!!!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Det kan så godt være og det håper jeg er tilfelle nå.. Vet at med pergo så kan el bli forskjøvet, men brukte pergo i okt og ikke i nov... men har hørt at de funker mnd etter også... Takk for svar...det gir meg håp... ååå jeg er så glad for siden her inne ) Godt å høre andres erfaringer....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde siste mens 15.11, men hadde ikke el før ca 10. desember. Var på ul forrige fredag og hun mente den lille var for liten til at jeg kunne være så langt på vei som jeg mente (jeg mener fosterets uke 4, mens hun sa at det så ut som det var i uke 3). Så jeg tok HcG på fredag og igjen på mandag, men jeg har ikke fått noe svar på noen av de ennå, de kommer vel samtidig. Så nå jeg bare rundt og venter.... Er ganske slitsomt! Lykke til!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har brukt den terminkalenderen, og gått utfra at jeg har en 28 dagers syklus.... noe jeg ikke er 100% sikker på... Tok du innvendig ul? Det gjorde jeg... Jeg tror deg så veldig på at det er slitsomt å vente... heldigvis fikk jeg svar på hcg som jeg tok idag, same gjør jeg til fredag.. Synes det er litt "bøst" at det skal ta så lang tid før en får svar på noe som er så alvorlig viktig å få svaret på.... Lykke til til deg også
KristineH79 Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Dere må oxo huske på at spira vokser i rykk og napp de første mnd, når jeg var gravid forrige gang hadde je liit blødningen i da jeg trudde jeg var i uke 8, ble satt tilbake 2 uker men når jeg var på ordinære ul ble jeg satt frem 1uke igjen så da var jeg egentlig 7uker mens innvendig ul sa 6 uker. Mye surr men håper du skjønner
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2009 Imorgen skal jeg ta min andre blodprøve,jeg håper virkelig virkelig at den har fordoblet seg og at jeg er kortere på vei enn jeg hadde trodd (men jeg vet jeg fikk mensen 24.11.08, så da skulle vel hjerteaktivitet være synlig??????)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå