~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei:-) På mandag vil jeg være 10+0. Skal på UL på tirsdag ettermiddag. Noen som vet hvor mye man klarer å se da? Jeg mener ikke kjønn, for det skal ikke vi vite uansett (og vet det er altfor tidlig nå), men sånn ellers.. Var på UL i uke 6+1, og vi så da et lite hjerte, men kun en svart "flekk". Vil vi se noe mer nå? Og er det vanlig med innvending eller utvendig UL i uke 10? I uke 6 var jeg på innvendig UL. Takker for svar :-)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Du vil nok få se mer ja (så sant alt er bra da), var på den tiden sist og skal selv i morgen, da er jeg 10+3. Mener å huske vi kunne telle fingre og tær, se alle fire hjertekamrene osv. Jeg hadde innvendig sist fordi jeg var der pga blødninger. Vet ikke hva jeg får i morgen, men er forberedt på innvendig igjen.
~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ok. Det blir spennende:) Har hørt at man kanskje ser mer på innvendig UL enn på utvendig når det er så tidlig. Lykke til!
Gjest ~~Happy~~ Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Vet at duo-testen tas fra uke 11 til 13. Men mulig at det blir nesten det samme de ser siden du er 10+, Jeg har tatt UL i uke 11,og det var utvendig. Lykke til,så spenende. =)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 jer var på UL idag, innvendig UL. er 10+5 Man ser babyen. hodet, kropp, armer og ben men er veldig liten enda.. hos meg var babyen 35,2mm Man ser godt at det er en baby Oxo ser man hjerteslagene Lykke til
Mamma_til_isabella Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg var på ul i uke 10+2 og da var den lille 31,7 mm og lå og sprellet med armer og ben. Lignet en liten snurre sprett:)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 min lignet litt på en kosebamse hehe.. fikk se babyen forfra
Mamma_til_isabella Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Min lå og svømte som en gal hehe.....Lå med rompa opp og hodet ned
Mamma_til_isabella Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Jeg kan legge ut bilde av den lille så kan dere få se:)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Som de andre her skriver, er det utrolig stor forskjell på de ukene. Jeg var på utvendig UL 9+3 fordi de hadde fått et så utrolig bra ultralydapparat på sykehuset. Og da så vi en liten skapning som lå og vifta med armene og beveget seg som bare det! Fikk også se den litt i 3D, men det var litt vanskeligere å se det ordentlig, det er på en måte konturene av barnet som er fascinerende på den tida. Det var en helt fantastisk opplevelse!
~ spiren ~ Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2009 så spennende gleder meg skikkelig!! leste over her at noen skrev noe om en duo test? hva er det? og hvordan foregår den? er helt ny i "gamet" her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå